
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| رییس روابطعمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: نیاز است روابطعمومی ها در بخش کشاورزی در راستای آگاهی بخشی، تبیین، اقناع و اعتماد سازی و تعامل مستمر با جامعه گام بردارند.
به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، محمد دیبایی در جلسه گرامیداشت هفته روابطعمومی و اطلاع رسانی در سازمان جهاد کشاورزی استان که به صورت وبینار با مسولین روابطعمومی در ادارات تابعه و جهاد کشاورزی شهرستانها برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در سال گذشته اظهار کرد: تهیه ۴ هزار و ۷۷۶ عنوان خبر در سال گذشته، شامل انتشار ۲ هزار و ۹۳ مورد خبر در سایت های خبری، یکهزار و ۲۵۴ مورد در رسانه های جمعی، ۸۳۹ مورد در شبکه های اجتماعی و ۵۹۰ مورد خبر در سایر سایت های خبری و فضاهای مجازی از اهم اقدامات این اداره است.
وی ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابطعمومی به همه تلاشگران و فعالان عرصه روابطعمومی در جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه گفت : هماهنگی برای برگزاری و آماده سازی مراسم افتتاح یا کلنگ زنی تعداد ۴۷۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشاورزی و تهیه ۲۵ هزار عنوان پادکست و اینفوگرافی، موشنگرافی و … در سایت ها و کانال های خبری و ۸۵ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی از دیگر برنامه های اجرایی این اداره در سال ۱۴۰۰ است.
دیبایی در ادامه با اشاره به سایر فعالیت های انجام شده در حوزه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تولید محتوا افزود: با تشکیل ستاد خبری قرارگاه تامین امنیت غذایی در استان در نیمه دوم سال گذشته ، ۷۵۰ عنوان خبر اختصاصی به منظور آگاهی بخشی از نحوه رصد و پایش بازار کالاهای اساسی مردم تهیه و بازنشر شده است.
رییس اداره روابطعمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: در شرایط کنونی ، اقناع افکار عمومی درباره اجرای طرح ملی مردمیسازی و توزیع عادلانه یارانهها ضروری است و مسئولان روابطعمومی این موضوع را باید مدنظر و در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی تاکید کرد: در پایان هم از صمیمانه از تلاش شبانه روزی و فعالیت های مجدانه نیروهای پرتلاش و خدوم روابطعمومی در سطح ستاد سازمان، شهرستانها و ادارات تابعه، که با سعی وافر و همت بلندشان در عرصه خطیر اطلاع رسانی و روابطعمومی همراه ما بوده و هستند، قدردانی و سپاسگزاری می کنم.
|
نظر بدهید