رونمایی سه کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

سه عنوان کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که روز چهارشنبه اول آذرماه 1402 در سالن همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سه عنوان کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که روز چهارشنبه اول آذرماه 1402 در سالن همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

 

به گزارش شارا، کتاب «مدل جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات»، نوشته‌ی اتحادیه‌ جهانی روابط‌عمومی و مدیریت ارتباطات و مرکز رهبری اعتبار، به‌همت موسسه کارگزار روابط‌عمومی و انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ ترجمه و منتشر شده است. این کتاب، اصول راهنما و مؤلفه‌های سازنده‌ی مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی را تعریف می‌کند و جعبه‌ابزاری در اختیار کارشناسان می‌گذارد که تمامی منابع، توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز برای افزایش اعتبار و اعتمادسازی سازمان در آن گنجانده شده است.

 

کتاب «سال روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۱» به‌عنوان یک مستندنگاری از کارنامه فعالیتی دانش روابط‌عمومی توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی منتشر شد. این کتاب با ارایه‌ اطلاعات جامع و به‌روز، می‌تواند به درک بهتر وضعیت روابط‌عمومی در ایران کمک کند. کتاب حاضر از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. این بخش‌ها شامل سخنرانی‌های منتخب، گفتگوها، پژوهش‌ها، مقاله‌ها و دیدگاه‌ها، رویدادهای مهم سال، تازه‌های نشر در ایران و جهان و مباحث متنوعی از اهمیت و کارکرد علم و حرفه روابط‌عمومی است.


کتاب “تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی” نوشته دکتر ولید آلبوناصر، تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی را بررسی می‌کند و تأثیرات آن را بر استراتژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی مورد بحث قرار می‌دهد. در این کتاب، نویسنده با بیان ضرورت تحول دیجیتال در روابط‌عمومی، به تشریح مفاهیم، چالش‌ها و فرصت‌های این تحول می‌پردازد. آلبوناصر همچنین راهکارهایی برای پیاده‌سازی تحول دیجیتال در روابط‌عمومی ارایه می‌دهد.

گفتنی است انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف سنجش شرایط و بسترهای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، برگزاری «جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» را در دستور کار خود قرار داده است.

این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کند و ضمن ارایه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آنها فراهم کند.

 

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>