رونمایی از کتاب اصول و فنون مذاکره

در راستای توسعه دانش مذاکره ای مدیران و دست اندرکاران حوزه های صنعت،خدمات و کشاورزی، کتاب اصول و فنون مذاکره (از سطح خرد تا کلان) رونمائی شد.


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در راستای توسعه دانش مذاکره ای مدیران و دست اندرکاران حوزه های صنعت،خدمات و کشاورزی، کتاب اصول و فنون مذاکره (از سطح خرد تا کلان) رونمائی شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور یکی از مولفین اثر مذکور اصول و فنون مذاکره را ابزاری در جهت ارتقاء فضای کسب و کار و رونق اقتصادی و تجاری هر نهادی عنوان نمود و اذعان داشت: امروزه در ارزیابی عملکرد مدیران تجاری، سیاسی و اقتصادی، یکی از شاخص های اصلی موضوع ارتباطات برون سازمانی درصد فرصت هایی می باشد که این مدیران با مذاکرات پویا و تأثیرگذار نصیب سازمان متبوع خود می نمایند.


به گفته مولفین اثر مذکور ، در این کتاب پس از ترجمان جدید از پدیده مذاکره، فرآیندهای مترتب بر آن به تفاوت های کلامی و زبان بدن به عنوان یکی از ارکان اصلی فرآیند مذاکره اشاره می گردد.


به گفته ی مولفین کتاب مذکور توجه به جامعه شناسی و روان شناسی سازمان ها دو مولف در اصول مذاکره مغفول می باشد که این اثر جهت کنش در میدان مذاکره علاوه بر توجه به مقولات مذکور، طبق عادت طرف مذاکره را نیر مورد ملاقه قرار می دهد.


کتاب حاضر که توسط حمیدرضا خانپور و اکبر فرجی ارمکی تالیف شده و توسط انتشارات آثار فکر به چاپ رسیده است در 75 گفتار به اصول و فنون مذاکره می پردازد.