روابط عمومی باید صدای مردم باشد، نه فقط مدیر | تأکید مدیرکل آموزش‌وپرورش مرکزی بر پاسخ‌گویی مردمی
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در نشست خبری گفت: روابط عمومی‌ها باید پل ارتباطی میان مردم و نظام آموزشی باشند، نه صرفاً بازوی اطلاع‌رسانی مدیران.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دکتر عبدالرضا پیرحسینلو، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت که تنها روابط‌ عمومی مدیر آموزش‌و‌پرورش نباشند، بلکه روابط عمومی مردم هم باشند و مطالبات مردم را دریافت و به آنها پاسخ دهند.

وی همچنین بر اهمیت رسانه و نقش آن در ارتباط با مردم تأکید کرد و افزود: «من هدفم این است که با بهره‌گیری از رسانه، مطالبات مردم را به‌صورت مستقیم بشنوم و پاسخ دهم.»

دکتر پیرحسینلو تاکید کرد اگرچه بسیاری از مطالبات قابلیت اجرایی شدن ندارند، اما وظیفه خود می‌داند که به مطالبات گوش دهد و با روی گشاده با مردم برخورد کند، در حالی که با همکاران اداری بسیار سختگیر است.

ایشان خاطرنشان کرد: اگرچه بسیاری از مطالبات منطقی نیست، ولی به فرمایش مقام معظم رهبری “چو وانمی‌کنی گرهی، گره مشو”. ما هم سعی می‌کنیم با روی گشاده با مردم برخورد کنیم، ولی با مسئولین زیرمجموعه خود بسیار قاطع و محمکم برخورد می‌کنم.

مدیرکل آموزش‌‌وپرورش استان مرکزی افزود: چند ماه اخیر با جدیت پیگیر مسائل مدارس بودیم و حتی در روزهای تعطیل هم گزارشات اقدامات همکاران من از مناطق به دست من می‌رسد.

وی اشاره کرد: برای مردم و کسانی که مسئولیتی در آموزش‌‌و‌پرورش ندارند، با همه توان وقت می‌گذارم و مطالبات آنها را پاسخ می‌دهم، اما در مورد همکارام در اداره‌کل بسیار سختگیر هستم.

در ادامه با #شارا همراه باشید:

https://www.shara.ir//

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/