روابط عمومی ادارات نقش مهمی در ارتقای رضایت مندی عمومی ایفا می کنند

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری آذربایجان غربی گفت : روابط عمومی ها در تقویت ارتباطات مردمی و افزایش رضایتمندی عمومی نقش بسزایی دارند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری آذربایجان غربی گفت : روابط عمومی ها در تقویت ارتباطات مردمی و افزایش رضایتمندی عمومی نقش بسزایی دارند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمد باقری امروز در جلسه هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه، به ایام پیش رو اشاره کرد و افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین اهداف انقلاب است و در این بین روابط عمومی ها با بهره گیری از عنصر خلاقیت و تقویت ارتباط با مردم بستر لازم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه را فراهم سازند.


مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت تقویت ارتباطات مردمی به منظور افزایش رضایتمندی عمومی از سوی دستگاه های اجرایی گفت: روابط عمومی ها به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسوولین باید بیش از این ها در حوزه های افکارسنجی و تقویت ارتباطات مردمی اقدام نمایند.


وی با تقدیر از مدیران دستگاه های اجرایی که دستور استاندار آذربایجان غربی در خصوص اعطای حکم مشاور، سخنگو و عضو شورای معاونین برای مدیران روابط عمومی ها را اجرا نموده اند، از دستگاه های اجرایی باقیمانده درخواست کرد تا نسبت به اجرای دستور مقام عالی استان اقدام نمایند.


باقری افزود: ملاحظات برگزاری برنامه های دهه فجر به فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و انتظار می رود تا در اجرای کامل آن روابط عمومی ها بیش از پیش اهتمام ورزند و نتایج را پس از ایام دهه فجر به روابط عمومی استانداری ارسال کنند تا در ارزیابی روابط عمومی های برتر مدنظر قرار گیرند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در ادامه از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی خواست تا در خصوص جلب مشارکت حداکثری در انتخابات همه تلاش خود را بکار بگیرند.