راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری

یک تجارت در حال رشد به یک برنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خوب نیاز دارد و یک CRM موثر می‌تواند بهره‌وری فروش را تا 29 درصد بهبود بخشد. همچنین به شما کمک می‌کند اطلاعات مهم مشتری را در یک مکان مدیریت کنید – و دید کاملی از کسب‌وکارتان به شما می‌دهد.

یک تجارت در حال رشد به یک برنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خوب نیاز دارد و یک CRM موثر می‌تواند بهره‌وری فروش را تا 29 درصد بهبود بخشد. همچنین به شما کمک می‌کند اطلاعات مهم مشتری را در یک مکان مدیریت کنید – و دید کاملی از کسب‌وکارتان به شما می‌دهد. 

 

بینش‌های کلیدی کسب‌وکار را به دست خواهید آورد که به شما کمک می‌کند فروش را افزایش دهید و دقت پیش‌بینی را بهبود بخشید.