دیوید گروسمن، از 25 سال رهبری یک مشاوره ارتباطی موفق صحبت می‌کند

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دیوید گروسمن، مدیر عامل گروه گروسمن، در آخرین پادکست “Take the Lead” درباره 25 سال رهبری یک مشاوره ارتباطی موفق صحبت می‌کند. او در این مصاحبه به چگونگی عبور از دوران‌های نامطمئن، ساخت تیم‌های انعطاف‌پذیر و پایبندی به مأموریت خود پرداخته است.

گروسمن که در اوایل کار خود در روابط ‌عمومی به سازمان‌هایی مانند مک‌دونالدز و Golin/Harris (که اکنون Golin نام دارد) کمک کرده، به این نتیجه رسید که ارتباطات داخلی تأثیر بیشتری بر نتایج دارد و می‌تواند تأثیر پایدار ایجاد کند. او همچنین تأکید کرد که رهبران باید از صمیم قلب رهبری کنند، چرا که این ویژگی‌ها مثل همدلی و صداقت در دنیای امروز یک ضرورت تجاری به شمار می‌روند.

گروسمن در مورد چالش‌های بزرگ کسب‌وکار خود، مانند بحران مالی سال 2009 و شیوع ویروس کرونا، توضیح داد که چگونه با حفظ آرامش و تمرکز بر اقدام، توانسته است کسب‌وکار خود را به جلو براند. در پایان، او بر اهمیت تنوع و شمول در سازمان‌ها تأکید کرد و گفت که این موارد نه‌تنها به نفع فرهنگ شرکت‌هاست، بلکه موجب موفقیت‌های تجاری نیز می‌شود.

انتهای پیام/