دکتر سبحانی: روابط عمومی در سال 93 به دور از غفلت و شعارزدگی به وظیفه خود عمل کرد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی در سال 93 به دور از هرگونه غفلت و شعارزدگی به وظیفه خود عمل کرد و موفقیتها و عملکرد سایر واحدهای سازمان را به نحو مطلوب به سمع و نظر عموم مردم رساند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) روابط عمومی در سال 93 به دور از هرگونه غفلت و شعارزدگی به وظیفه خود عمل کرد و موفقیتها و عملکرد سایر واحدهای سازمان را به نحو مطلوب به سمع و نظر عموم مردم رساند.

این مطلب را دکتر سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان در جریان دیدار با کارکنان روابط عمومی و تبیین خط مشی این واحد در سال جدید مطرح کرد و با اشاره به موفقیتها و افتخاراتی که شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته کسب کرد، افزود: سال 93 به معنای واقعی سال رسیدن به اهداف چالشی بود که هرکدام برای خود تلاش های بسیاری را به دنبال داشت.

 

در آغاز سال گذشته اهداف چالشی با ارزش و بسیار مهمی را برای شرکت ترسیم کردیم که بعضأً دستیابی به آنها را غیر ممکن یا بسیار سخت می‌دانستند اما مشاهده کردیم، هرگاه کار برای رضای خداوند و خدمت به جامعه و کشور باشد، خداوند هم کمک می‌کند. به عنوان مثال برای دست‌یابی به اهداف تولید فولاد خام نیاز مبرمی به گندله داشتیم و با توجه به محدودیت های داخلی ناچار به واردات گندله شدیم که این کار دقیقأً مصادف شد با کاهش جهانی قیمت گندله که در نهایت قیمت گندله وارداتی را به قیمت های داخلی نزدیک و از وارد آمدن هرگونه بار مالی اضافی به شرکت جلوگیری کرد که این همان تحقق وعده الهی است برای کمک به کسانی که خدمت و رضای خداوند را سرلوحه کار خود قرار می‌ دهند.

وی از صادرات 1.5 میلیون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به بازارهای جهانی از جمله بازارهای اروپایی و خاور دور، کسب تندیس زرین تعالی سازمانی و مفتخر شدن فولاد مبارکه به دریافت عنوان شرکت سرآمد کشور، برترین شرکت دانشی کشور، شرکت برتر بهره‌وری، تندیس سیمین چهارستاره تعالی آموزش و …. به عنوان مهمترین افتخارات به دست آمده در سال 93 نام برد و تصریح کرد: این از اهمیت بسیاری برخوردار است که روابط عمومی با اطلاع رسانی خوب خود در داخل و خارج از کشور شرایطی فراهم کرد تا سایر کشورها بدانند شرکت فولاد مبارکه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مدیر عامل فولاد مبارکه ادامه داد: همچنانکه در حیطه اطلاع رسانی و تبلیغات، شعارزدگی می‌‌تواند برای سازمان مضرباشد، نباید فراموش کرد که کم گویی نیز می‌تواند بلای جان روابط عمومی و در نهایت سازمان باشد که خوشبختانه روابط عمومی شرکت در سال گذشته توانست با اطلاع رسانی دقیق و به موقع در همه بخش ها موفق عمل کند.

دکتر بهرام سبحانی در همین رابطه به اهمیت عملکرد به موقع و مؤثر روابط عمومی در نمایشگاه‌های داخلی و بویژه نمایشگاه‌های خارج از کشور اذعان داشت: اینکه در نمایشگاه های خارجی استقبال بسیار خوب مدیران و نمایندگان شرکتهای معتبر اروپایی را از محصولات فولاد مبارکه مشاهده می‌کنیم موفقیت بسیار بزرگی است. مشتریان اروپایی فولاد مبارکه علی رغم وجود محصولات ارزان قیمت در بازار، ترجیح می‌دهند، محصولات کیفی فولاد مبارکه را خریداری کنند که این آغاز راهی موفقیت آمیز اما بسیار حساس و رقابتی است.

ایشان در تبیین اهداف سال 94 نیز تصریح کرد:باید در نظر داشته باشیم با همکاری و همدلی در همه امور و با در نظر گرفتن رضای خداوند و خدمت صادقانه به جامعه می‌توانیم سال جاری را نیز با موفقیت آغاز و به پایان برسانیم.