شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| با الزامات سختگیرانه فاصلهگذاری اجتماعی، مصرفکنندگان یاد گرفتند که چگونه در ارتباط باقی بمانند، و جوامع آنلاین جدیدی را تشکیل دادند که طیف وسیعی از تعاملات، از پخش زنده تا بازی را ارائه میدهند.
همانطور که دنیای دیجیتال فراتر از پاتوقهای مجازی به واقعیتهای سه بعدی فراگیر تکامل مییابد، مصرفکنندگان از این فضاهای دیجیتال برای معاشرت با جوامع استقبال میکنند.
از آنجایی که جنبش متاورس به جذب مشارکتکنندگانی با فناوری ادامه میدهد، کسبوکارها باید دریابند که چگونه میتوانند شناخت برند را افزایش دهند و درآمدزایی کنند، زیرا این محیطهای فراگیر میتوانند تجارت الکترونیک و فروش محصولات مجازی را افزایش دهند.
منبع انگلیسی: www.bizcommunity.com
منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
|
نظر بدهید