توجه به مسئولیت اجتماعی فلسفه وجودی روابط عمومی است

اساسا روابط عمومی یعنی مسئولیت اجتماعی و فلسفه وجودی روابط عمومی در سازمان ها و نهادهای مختلف، پاسخگویی به مسئولیت های اجتماعی است و این موجب خرسندی است که همکاران صادق و تلاشگر ما تصمیم گرفته اند که برای این امر مهم دور هم جمع بشوند و عالمانه و حرفه ای در این زمینه با هم گفت و گو کنند

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) سید غلامرضا کاظمی دینان،‌ رئیس انجمن روابط عمومی ایران و مشاور عالی ارتباطات رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی طی سخنانی در نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری  ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رخدادی در حوزه روابط عمومی شبکه بانکی کشور گفت: خدا را سپاس می گوییم که به ما توفیق داد تا خانواده روابط عمومی بانکی که خود ارتباط گر و به دنبال ارتباط موثر با مشتریان و مخاطبان هستند امروز گرد هم آمده اند تا برای همراهی و همدلی بیشتر با همدیگر تعامل و گفت و گو کنند.

وی افزود: اساسا روابط عمومی یعنی مسئولیت اجتماعی و فلسفه وجودی روابط عمومی در سازمان ها و نهادهای مختلف، پاسخگویی به مسئولیت های اجتماعی است و این موجب خرسندی است که همکاران صادق و تلاشگر ما تصمیم گرفته اند که برای این امر مهم دور هم جمع بشوند و عالمانه و حرفه ای در این زمینه با هم گفت و گو کنند و کسانی که حضور کمتری در چنین رخداد ارزشمندی داشته اند مطمئن باشند که از دوستان خود گامی عقب تر خواهند بود و باید تلاش کنند تا ضمن حضور در اتفاقاتی که به نام و برای روابط عمومی است حضور فعال تری داشته باشند تا بتوانند ضمن حفط انسجام و یکپارچگی به مسئولیت ها و تعهدات اجتماعی خود به خوبی عمل کنند.