تنها نماینده ایران در هشتمین همایش جهانی روابط عمومی

مقاله علمی- پژوهشی مینا نظری؛ کارشناس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز با عنوان “بررسی رابطه هوش هیجانی با تعهد سازمانی و بهبود کیفیت عملکرد کارگزاران روابط عمومی” در هشتمین همایش جهانی روابط عمومی در مادرید اسپانیا به صورت پوستر ارایه شد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مقاله علمی- پژوهشی مینا نظری؛ کارشناس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز با عنوان “بررسی رابطه هوش هیجانی با تعهد سازمانی و بهبود کیفیت عملکرد کارگزاران روابط عمومی” در هشتمین همایش جهانی روابط عمومی در مادرید اسپانیا به صورت پوستر ارایه شد.

به گزارش شارا به نقل از نصر نیوز، مقاله مینا نظری (کارشناس روابط عمومی و دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی) که در این همایش جهانی روابط عمومی به صورت پوستر ارایه شد، به مطالعه موردی در بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی های ادارات دولتی شهر تبریز پرداخته و تاثیر هوش هیجانی بر تعهد سازمانی و به تبع آن بهبود عملکرد کارگزاران روابط عمومی در سازمان ها را مورد بررسی قرار داده بود .

مینا نظری به عنوان تنها نماینده ایران در ارتباط با حضور در این همایش جهانی روابط عمومی می گوید:مقاله ام به مدت15 دقیقه و به صورت پوستر ارایه شد و سپس به پرسش و پاسخ در ارتباط با موضوع مقاله پرداخته شد .


او درباره ویژگی های این همایش جهانی روابط عمومی اظهار کرد: این همایش ویژگی های زیادی داشت اول اینکه این ساختمان دارای سالن های متفاوتی بود که در هر سالن به طورتخصصی به موضوعات مختلفی می پرداختند، در سالن ما 5 نفر به ارایه دستاوردهای خود در حوزه روابط عمومی پرداختند که از کشورهای اسپانیا، کلمبیا، انگلیس، استرالیا و ایران بود و مهم تر این که در این همایش، هدف انتخاب برترین نبود بلکه بهترین ها را برای ارایه مطالب حوزه روابط عمومی انتخاب کرده بودند.

این کارشناس روابط عمومی ادامه داد: سطح علمی همایش بسیار بالا بود و در این همایش نه برای اسپانسرها و نه برای ارایه دهندگان مقالات، جایزه ای در نظر گرفته نشده بود و هدف صرفا ارایه مطالب و دستاوردهای جدید در حوزه روابط عمومی بود .

وی در ادامه می افزاید: این همایش بسیار منظم و برنامه ریزی شده بود و در خصوص اسپانسرها هم یک دفترچه جداگانه برای آنها اختصاص داده بودند که شرح حال و فعالیت آنها توضیح داده شده بود.

بر اساس گزارش، موضوع این دوره از همایش جهانی روابط عمومی، «ارتباطات همراه با آگاهی» اعلام شده است و برگزار کننده آن، انجمن مدیران ارتباطات اسپانیا موسوم به دیرکام است که این همایش را زیر نظر اتحادیه بین المللی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی در روز های 21 تا 23 سپتامبر سال 2014 میلادی در مرکز همایش های شهرداری مادرید برگزار می کند.

این همایش معتبر که هر دو سال یکبار بر گزار می شود، محلی برای تبادل افکار و گفت و گوهای تخصصی استادان، متخصصان، دانشجویان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی از سرتاسر جهان است.

مقالات این همایش یک روز پیش از آغاز هشتمین همایش جهانی روابط عمومی در یک نشست پژوهشی ارایه می شوند. تمرکز این نشست، بر نیاز امروز کنشگران ارتباطات برای آگاه بودن از تغییرات جامعه و نحوه تلقی مردم از ارتباطات و استفاده از آن است. امری که سازمان ها را وا می دارد تا تصمیم گیری ها، ارتباطات و اقدامات خود را بر اساس آگاهی و مسئولیت پذیری کامل بنا کنند.