شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || تصویر یک اتاق پذیرایی را نشان میدهد که بهطور اغراقآمیز با یخ و برف پوشیده شده است؛ مبلمان، تلویزیون، کف و دیوارها همگی پوشیده از یخ هستند.
این تصویر و پیام، یک کارزار آگاهیبخشی و اطلاعرسانی در حوزه مصرف بهینه انرژی است.
هدف، تشویق مردم به تنظیم دمای کولر یا سیستم سرمایشی روی ۲۵ درجه است تا هم در مصرف انرژی صرفهجویی شود و هم از سرد شدن بیشازحد خانهها جلوگیری شود.
استفاده از عبارت “خانه یخچال نیست!” با تصویر اغراقآمیز، پیام را بهشکل بصری و مفهومی تقویت میکند.
این نوع محتوا مناسب برای کمپینهای اطلاعرسانی در رسانههای اجتماعی، تبلیغات شهری، و پیامهای صرفهجویی انرژی است.
تصویر و پیام بهصورت مؤثر، ضرورت رعایت دمای مناسب خانه را با هدف صرفهجویی در انرژی و افزایش آسایش بیان میکند و نمونهای موفق از کمپین آگاهیبخشی است.
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
نظر بدهید