تغییرات پی‌درپی در تیم روابط‌عمومی ایکس در سال ۲۰۲۵
ایکس برای سومین بار در کمتر از یک سال، مدیر روابط‌عمومی جدید استخدام کرد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت ایکس به رهبری ایلان ماسک، برای سومین بار در کمتر از دوازده ماه، مسئول جدیدی برای راهبری روابط‌عمومی خود منصوب کرد؛ تغییری که در تضاد با مواضع اعلام‌شده مدیران این شرکت درباره بی‌اهمیتی رسانه‌های سنتی و روابط‌عمومی است.

به گزارش شارا به نقل از آکسیوس، شرکت ایکس (توئیتر سابق) به‌تازگی رزماری اسپوزیتو را به‌عنوان مدیر ارشد استراتژی رسانه‌ای در حوزه قاره آمریکا منصوب کرده و همزمان، ویکتوریا گیلِسپی نیز به‌عنوان مدیر استراتژی رسانه‌ای در مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا به این شرکت پیوسته است.

این انتصاب‌ها در حالی صورت می‌گیرد که روابط ایکس با رسانه‌ها و تبلیغ‌دهندگان همچنان پرتنش است. نمونه اخیر آن، واکنش تند لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس، در جریان رویداد کن لاینز بود که گزارش وال‌استریت ژورنال مبنی بر تهدید تبلیغ‌دهندگان برای خرید اجباری آگهی را شدیداً رد کرد و به تمسخر این روزنامه پرداخت.

با این حال، همین مدیرعامل در ژانویه گذشته، جان استول، سردبیر پیشین وال‌استریت ژورنال را برای هدایت بخش همکاری‌های خبری ایکس استخدام کرده بود؛ امری که نشان از رویکرد دوگانه این شرکت در قبال رسانه‌های سنتی دارد.

رزماری اسپوزیتو پیش از این، سه سال در شرکت فضایی بلو اوریجین مدیر روابط‌عمومی بود و سابقه فعالیت در IBM، Medidata و آژانس Hotwire PR را نیز دارد. وی جانشین دیو هاینزینگر می‌شود که تنها سه ماه در ایکس فعالیت داشت. همچنین، جو بناروخ نیز پیش از او، مسئول رسانه و ارتباطات ایکس بود و در ژوئن ۲۰۲۴ از این شرکت جدا شد.

گیلسپی نیز نخستین استخدام رسمی بخش ارتباطات در خارج از آمریکا از زمان مالکیت ماسک محسوب می‌شود. او سابقه هدایت روابط‌عمومی اسنپ در بریتانیا و همکاری با Channel 4 را در کارنامه دارد.

بررسی حساب کاربری این دو مدیر جدید نشان می‌دهد که اسپوزیتو از سال ۲۰۲۳ در ایکس فعالیت عمومی نداشته و گیلسپی نیز از سال ۲۰۲۱ تاکنون مطلبی در این پلتفرم منتشر نکرده است.

#روابط_عمومی_در_متن

#سال_هوش_مصنوعی

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR