0
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا

گزارش برگزاری دهمین کنفرانس «حرفه‌ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی» با محوریت «روابط‌ عمومی پیش‌ بین»

۲۸ مهر ۱۴۰۴

معرفی رشته روابط‌عمومی – Public Relations Major

۲۸ مهر ۱۴۰۴

تأکید مدیرکل روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی بر نقش ارتباط مؤثر با جامعه هدف در اعتمادسازی و توسعه بیمه روستایی

۲۸ مهر ۱۴۰۴

تأکید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر نقش تبیین و صداقت در روابط‌ عمومی

۲۸ مهر ۱۴۰۴
شارا شارا
0
شارا شارا
0
شارا شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
0
شارا شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
0

تحول در روابط عمومی‌ها؛ از اطلاع‌رسانی تا کنش‌گری اجتماعی در نشست کلانشهرهای کشور
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج تأکید کرد که روابط عمومی‌ها در مسیر تحول قرار گرفته‌اند و امروز به‌عنوان کنش‌گران اجتماعی نقشی راهبردی در مدیریت ارتباطات شهری دارند.

2 دقیقه حداقل زمان مطالعه ۲۸ مهر ۱۴۰۴
پرینت

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج گفت: امروزه روابط عمومی‌ها از مفهوم صرف اطلاع‌رسانی عبور کرده‌ و به یک کنش‌گر اجتماعی تبدیل شده‌اند.

نخستین نشست کمیسیون ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع کلانشهرهای کشور صبح امروز دوشنبه به میزبانی شهرداری کرج با حضور ۲۰ نفر از مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلانشهرهای کشور آغاز به کار کرد.

در این نشست که با حضور دکتر محمدی دبیر مجمع، دکتر معرک‌نژاد رئیس کمیته ارتباطات و دکتر کلانترزاده رئیس شورای سیاست‌گذاری برگزار شد، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج بر نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در مدیریت ارتباطات شهری و تعاملات بین‌المللی تأکید کرد.

محمدجلال سبزی در سخنان خود با اشاره به ارتقای کمیته ارتباطات به کمیسیون، این تغییر را اقدامی ارزشمند در مسیر تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها دانست و گفت: ارتقای کمیته به کمیسیون، فرصتی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند و هم‌افزایی میان کلانشهرهاست.
روابط عمومی‌ها در مسیر تحول؛ از اطلاع‌رسانی تا کنش‌گری اجتماعی

سبزی اضافه کرد: امیدواریم این نشست، فتح بابی برای رویدادها و دستاوردهای مؤثر در آینده باشد.

وی با تأکید بر تحول نقش روابط‌ عمومی‌ها در دنیای امروز افزود: امروزه روابط عمومی‌ها از مفهوم صرف اطلاع‌رسانی عبور کرده‌ و به یک کنش‌گر اجتماعی تبدیل شده‌اند.

سبزی به نتیجه تحقیقاتی در مرکز پژوهش‌های مجلس اشاره کرد و ادامه داد: طبق این تحقیق ۷۰ درصد مطالبات اجتماعی از بستر فضای اجتماعی برآمده است که نشان می‌دهد اگر روابط عمومی کنشگر نباشد، این مطالبات به نتیجه نخواهد رسید.

در این نشست، بر تدوین برنامه‌های مشترک میان روابط عمومی کلانشهرها برای توسعه تعاملات رسانه‌ای، افزایش هم‌افزایی در ارتباطات اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی تأکید شد.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای شارا/

برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمان‌های مختلف، می‌توانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.

…………… شارا را در لینکدین، اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید ……………

لینک کوتاه: https://www.shara.ir/?p=45119

ارسال به
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر ارسال به واتس آپ ارسال به واتس آپ اشتراک گذاری در لینکدین ارسال به تلگرام
قبلی واگذاری وظایف کارگروه ارتباطات و رسانه به معاونت‌ها و ادارات کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
با تصمیم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، وظایف کارگروه ارتباطات و رسانه به معاونت‌ها و ادارات کل مرتبط منتقل شد تا هماهنگی و کارایی سازمانی افزایش یابد.
بعدی تأکید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر نقش تبیین و صداقت در روابط‌ عمومی
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با کارکنان روابط‌ عمومی این نهاد، تبیین درست، صداقت در اطلاع‌رسانی و پرهیز از تبلیغ شخصی را از اصول اصلی روابط عمومی مؤثر دانست.

نظر بدهید

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید

14 − دوازده =

جدیدترین مطالب

  • گزارش برگزاری دهمین کنفرانس «حرفه‌ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی» با محوریت «روابط‌ عمومی پیش‌ بین»
    دهمین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی» با محوریت «روابط‌عمومی پیش‌بین» روز شنبه ۲۶ مهرماه با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه روابط‌ عمومی در هتل المپیک برگزار شد.
  • معرفی رشته روابط‌عمومی – Public Relations Major
    رشته روابط‌عمومی با تلفیق مهارت‌های ارتباطی و فناوری‌های هوش مصنوعی، مسیر جدیدی برای متخصصان ارتباطات ایجاد کرده است تا در دنیای دیجیتال، ارتباطات هوشمند و اثربخش بسازند.
  • تأکید مدیرکل روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی بر نقش ارتباط مؤثر با جامعه هدف در اعتمادسازی و توسعه بیمه روستایی
    مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بر اهمیت ارتباط انسانی و حضور میدانی برای جلب اعتماد عمومی و گسترش بیمه اجتماعی تأکید کرد.
  • تأکید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر نقش تبیین و صداقت در روابط‌ عمومی
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با کارکنان روابط‌ عمومی این نهاد، تبیین درست، صداقت در اطلاع‌رسانی و پرهیز از تبلیغ شخصی را از اصول اصلی روابط عمومی مؤثر دانست.
  • تحول در روابط عمومی‌ها؛ از اطلاع‌رسانی تا کنش‌گری اجتماعی در نشست کلانشهرهای کشور
    مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج تأکید کرد که روابط عمومی‌ها در مسیر تحول قرار گرفته‌اند و امروز به‌عنوان کنش‌گران اجتماعی نقشی راهبردی در مدیریت ارتباطات شهری دارند.
  • واگذاری وظایف کارگروه ارتباطات و رسانه به معاونت‌ها و ادارات کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
    با تصمیم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، وظایف کارگروه ارتباطات و رسانه به معاونت‌ها و ادارات کل مرتبط منتقل شد تا هماهنگی و کارایی سازمانی افزایش یابد.
  • چرا هوش مصنوعی پایان روابط‌عمومی نیست؟ همزیستی فناوری و انسان در دنیای ارتباطات
    هوش مصنوعی ابزار روابط‌عمومی است، نه جایگزین آن؛ با ترکیب فناوری و درک انسانی، اعتماد و اعتبار برندها افزایش می‌یابد.
  • چرا روابط عمومی مدرن بر ارتباط و اعتبار استوار است؟ نگاهی به آینده PR و نقش آن در ساختن اعتماد برندها
  • گزارش مؤسسه تونی بلر: بریتانیایی‌ها هوش مصنوعی را بیشتر تهدید اقتصادی می‌دانند تا فرصت
    افزایش بی‌اعتمادی عمومی در بریتانیا نشان می‌دهد موفقیت هوش مصنوعی تنها به فناوری وابسته نیست، بلکه به اعتماد و آگاهی اجتماعی نیاز دارد.
  • بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران
  • عضویت در بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران
  • ارسال خبر به شارا
  • عکس های روابط عمومی
  • ویدئوی های روابط عمومی
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
  • اخبار روابط عمومی
  • مقالات روابط عمومی
  • تازه های نشر روابط عمومی
  • انتصابات روابط عمومی
  • جهان روابط عمومی
  • ارتباطات و روزنامه نگاری
  • اخبار بانک و بیمه
  • روابط‌ عمومی
  • روابط عمومی ایرانی
  • فناوری نو و هوش مصنوعی
  • مسئولیت اجتماعی و ESG
  • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
  • تبلیغات و بازاریابی
  • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
  • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
  • فروشگاه روابط عمومی
  • کنفرانس بین ‌المللی روابط عمومی ایران
  • جشنواره مردم داری ایران
  • جوایز صنعت روابط عمومی ایران
  • اجلاس ملی مدیران روابط‌ عمومی
  • رخداد ملی روابط‌ عمومی
  • روز جهانی روابط‌ عمومی
  • جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی
شارا شارا
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است. © 2024– 2015