تبلیغات نمایشگاهی: بهترین روش ها را بیاموزید و نتایج خود را افزایش دهید

در سال 2020، همه گیری جهانی چهره نمایشگاه های تجاری را تغییر داد. با تعلیق رویدادهای حضوری، رویدادها مجازی شدند. این حرکت باعث شد که سازمان‌های نمایشگاهی در تلاش برای یافتن راه‌های جدید برای مشارکت شرکت‌کنندگان و گسترش سفر حضوری آنلاین باشند.

کاتلین مایر، مدیر محتوا | 29 نوامبر 2021 | نمایشگاه های تجاری فرصت مناسبی را برای سازمان ها برای افزایش آگاهی از برند و عرضه محصولات و خدمات جدید فراهم می کند.  قالب های ترکیبی آنها، به خبرنگاران، کارشناسان صنعت و خریداران بالقوه در هر اندازه‌ای اجازه می‌دهد تا مستقیماً با شرکای فعلی و بالقوه خود ملاقات کنند.

در سال 2020، همه گیری جهانی چهره نمایشگاه های تجاری را تغییر داد. با تعلیق رویدادهای حضوری، رویدادها مجازی شدند. این حرکت باعث شد که سازمان‌های نمایشگاهی در تلاش برای یافتن راه‌های جدید برای مشارکت شرکت‌کنندگان و گسترش سفر حضوری آنلاین باشند.

 

نمایشگاه‌های تجاری به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که قالب‌های جدید شرکت‌کنندگان را در بر می‌گیرند و ترکیبی از رویدادهای آنلاین و آفلاین را ایجاد می‌کنند. برای غرفه داران، این قالب های ترکیبی راه های جدیدی را برای آماده شدن برای رویدادها و اهداف جدیدی که باید برآورده شوند، معرفی کرده اند.


طبق گزارش Post Covid-19 Event Outlook،

93 درصد از سازمان‌دهندگان قصد دارند روی رویدادهای مجازی سرمایه‌گذاری کنند.

چه حضوری، مجازی یا ترکیبی، جلب علاقه در طول نمایش کار آسانی نیست. فراوانی غرفه‌دارانی که محتوای بیشتری را به اشتراک می‌گذارند می‌تواند خبرنگاران و شرکت‌کنندگان را تحت تأثیر قرار دهد. یک کمپین بازاریابی محتوا که به خوبی فکر شده و هوشمندانه اجرا شده باشد می تواند عامل کلیدی در تولید بازده سرمایه گذاری شما باشد.

با بسیاری از مؤلفه های مهم یک نمایشگاه تجاری، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد.

 

برخی از سوالاتی که ممکن است داشته باشید عبارتند از:

از چه زمانی برنامه ریزی برای یک نمایش را شروع کنم؟
داستانی که می خواهم بگویم چیست؟
بهترین راه برای جلب توجه خبرنگاران و حاضران چیست؟
چگونه نتایج را پیگیری کنم؟

 

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران