تازه های نشر/ کتاب دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری منتشر شد

این کتاب به تجزیه و تحلیل فرایندهای مختلف دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری می پردازد. نویسندگان این کتاب با بررسی این که چگونه این فرایندها سبب تحریک نوآوری می شوند، به شناسایی مدل های جدید کسب و کار و ارتباطات، و همچنین استراتژی های دیجیتال برای یک محیط جدید از جریان جهانی اطلاعات می پردازند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) کتابدگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری: مدیریت رسانه، همگرایی رسانه ای و جهانی شدن (تجارت و نوآوری رسانه ای)” به همت مایک فردریچسن و یحیی کمالی پور به زبان انگلیسی منتشر شد.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این کتاب به تجزیه و تحلیل فرایندهای مختلف دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری می پردازد. نویسندگان این کتاب با بررسی این که چگونه این فرایندها سبب تحریک نوآوری می شوند، به شناسایی مدل های جدید کسب و کار و ارتباطات، و همچنین استراتژی های دیجیتال برای یک محیط جدید از جریان جهانی اطلاعات می پردازند.


این کتاب به روزنامه نگاران و شاغلین در حوزه رسانه های خبری در شناسایی بهترین شیوه ها و کشف انواع جدیدی از جریان اطلاعات در یک چشم انداز به سرعت در حال تغییر رسانه های خبری کمک خواهد کرد.

درباره نویسنده
مایک فردریچسن، استاد اقتصاد رسانه و نوآوری رسانه ای دانشگاه Stuttgart Media University و مدیر مؤسس Humboldt School در برلین می باشد. او مدیریت بازرگانی، اقتصاد سیاسی، روزنامه نگاری و سیاست خوانده است.


یحیی کمالی پور، استاد و رئیس دپارتمان روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی در دانشگاه North Carolina A&T State University می باشد.