شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| دقت کرده اید که تمامی ایمیل ها با جملاتی نظیر اینکه «امیدوارم خوب باشید» یا «انشالله که سلامت باشید» آغاز می شوند؟ متخصصان روابطعمومی و خبرنگاران، باید خود را با این زندگی کاری جدید تطبیق دهند و چالش ها و حساسیت های موجود در این شرایط را متوجه شوند.
هماکنون زمان تبلیغ برای سازمان نیست. در این شرایط، خبرنگاران منحصراً بر روی داستان های مرتبط با کووید-19 کار می کنند. ارائه ی داستان های خبری بیربط یا مرتبط با منافع شخصی، نتیجه ی معکوسی را خواهد داشت. دوست نداریم که پس از بازگشت چرخه ی اخبار به حالت طبیعی، در فهرست سیاه قرار بگیریم. اگرچه این حساسیت جدید ما به خاطر یک رخداد ننگین شکل گرفته است، اما بهتر نیست که این طرز فکر و تحول را برای همیشه حفظ کنیم؟
|
نظر بدهید