شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| در شرایط عادی، توسعه محتوای رهبری فکری می تواند به دلیل انجام کارهایی که واجب ترند مانند رخدادها، مصاحبه با رسانه ها و وثیقه های فروش کنار گذاشته شود.
الان وقت آن است که متخصصان حوزه های مرتبط را مشارکت دهید و مجموعه ای از ایده های رهبری فکری جمع آوری کنید.
چه ستون خبری باشد یا کاغذ سفید، پست وبلاگ یا نمودارهای رسانه های اجتماعی، حالا که به دلیل کمبود جلسات رو در رو و رخدادهای زنده، مردم اوقات فراغت بیشتری دارند، در شرکت ها فرصت های وسیعی وجود دارد. اگرچه از لحاظ تبلیغ ممکن است تا تابستان یا پاییز به این محتوا نیاز نباشد، آماده داشتن آن یک مورد را از لیست کارهایی که باید وقتی زندگی به روال عادی برگشت و فعالیت های تجاری به شدت بالا رفت انجام بدهید کم می کند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید