تأکید مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان بر نقش راهبردی روابط‌عمومی در تقویت ارتباطات و سواد رسانه‌ای
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان روابط‌عمومی را رسانه اصلی جمعیت دانست و بر لزوم ارتقای مهارت‌های تخصصی و حضور مؤثر در تمامی مأموریت‌ها تأکید کرد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان در نشست با مدیر باشگاه باور و کارشناسان روابط‌عمومی، بر اهمیت حضور فعال و اثرگذار روابط‌عمومی در تمامی عرصه‌های فعالیت جمعیت تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری مکران؛ مهندس مختار سلحشور در این نشست با اشاره به برگزاری دوره دو روزه «ارتباطات و سواد رسانه» گفت: روابط‌عمومی‌ها رسانه اصلی جمعیت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان در نشست با مدیر باشگاه باور و کارشناسان روابط عمومی، بر اهمیت حضور فعال و اثرگذار روابط‌عمومی در تمامی عرصه‌های فعالیت جمعیت تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مکران؛ مهندس مختار سلحشور در این نشست با اشاره به برگزاری دوره دو روزه «ارتباطات و سواد رسانه» گفت: روابط‌عمومی‌ها رسانه اصلی جمعیت هستند که در بطن کار و در متن حوادث حضور دارند. آنچه باید با قدرت به آن اشاره کرد، زحمات پرقدرت تیم‌های روابط‌عمومی است که در همه برنامه‌ها و مأموریت‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از هر فرصت برای تقویت مهارت‌ها و انتقال تجربیات استفاده شود، افزود: برگزاری این دوره آموزشی باارزش و شایسته تقدیر است و می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای توان تخصصی داوطلبان حوزه روابط‌عمومی باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های ریاست جمعیت و دبیرکل، شاهد تحولی گسترده در حوزه آموزش و توسعه مهارت‌های تخصصی در سطح جمعیت هستیم.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمان‌های مختلف، می‌توانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.

انتهای پیام/