0
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا

گزارش برگزاری دهمین کنفرانس «حرفه‌ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی» با محوریت «روابط‌ عمومی پیش‌ بین»

۲۸ مهر ۱۴۰۴

معرفی رشته روابط‌عمومی – Public Relations Major

۲۸ مهر ۱۴۰۴

تأکید مدیرکل روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی بر نقش ارتباط مؤثر با جامعه هدف در اعتمادسازی و توسعه بیمه روستایی

۲۸ مهر ۱۴۰۴

تأکید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر نقش تبیین و صداقت در روابط‌ عمومی

۲۸ مهر ۱۴۰۴
شارا شارا
0
شارا شارا
0
شارا شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
0
شارا شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
0

تأکید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر نقش تبیین و صداقت در روابط‌ عمومی
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با کارکنان روابط‌ عمومی این نهاد، تبیین درست، صداقت در اطلاع‌رسانی و پرهیز از تبلیغ شخصی را از اصول اصلی روابط عمومی مؤثر دانست.

4 دقیقه حداقل زمان مطالعه ۲۸ مهر ۱۴۰۴
پرینت

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مهندس منوچهر خواجه دلویی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از اداره کل روابط‌ عمومی این نهاد با رساپور مدیرکل، روسای گروه و کارکنان روابط عمومی دیدار کرد و با آنان به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در ابتدای این نشست، رساپور مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و روسای گروههای سه گانه این اداره کل به تشریح گزارشی از فعالیت های این حوزه، خدمت مهندس خواجه دلوئی پرداختند.

در ادامه مهندس خواجه دلوئی با ابراز خرسندی از حضور در روابط‌ عمومی و استماع سخنان، از روابط عمومی و اطلاع رسانی به عنوان فعالیتی دوطرفه و نوعی مهندسی عام با استفاده از ابزارهای مختلف و متنوع یاد کرد.

وی با اشاره به بیان رهبری در خصوص «جهاد تبیین» که گستره ای وسیع و عام دارد گفت: تبیین، بیان موضوع به نحوی است که مخاطب درک نماید و این کاری حرفه ای، هنری و اجتماعی است و روابط عمومی های موفق سعی می کنند به سمت تبیین درست جایگاه سازمان بروند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از افکار عمومی و مردم به عنوان مخاطبین اصلی زحمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی سالیان متمادی یاد و خاطرنشان کرد: باید با تبیین درست به این نکته اشاره کرد که چرا در سالیان گذشته با کوچکترین زمین لرزه کلی تلفات جانی و مالی داشتیم اما درحال حاضر حتی با شدیدترین زلزله ها خبری از خسارات جانی و مالی نیست. تبیین این مساله که نزدیک به 3 میلیون مسکن در روستاها نوسازی و بازسازی شده است اتفاق بزرگی است.

مهندس خواجه دلوئی با تاکید بر اینکه به جای تبلیغ باید به تبیین پرداخت افزود: حتی با پخش فیلمی کوتاه نیز می توان کار تبیین فعالیت ها و اقدامات بنیاد مسکن را به سادگی اطلاع رسانی کرد و خبرهای مثبت را بصورت حرفه ای به مردم رساند و اگر لازم باشد برای انجام این کار منابع و بودجه اختصاص داده و با افراد حرفه ای کار کنیم و ماحصل کار را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اثر معکوس تبلیغ برای اشخاص خاطرنشان ساخت: به هیچ وجه دنبال تبلیغ شخص و فرد نباشیم. مدنظرما باید تبیین عملکرد دستگاه و سازمان باشد چون کارها توسط یک مجموعه انجام می شود نه توسط فرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صداقت را عامل مهمی در رفتار با مردم و مخاطبین عنوان کرد و افزود: سعی کنید به عنوان نقطه اتصال بین مردم و سازمان، در بیان آمارها غلو نکنید چون مردم ما بهترین مردم و افرادی هوشمند هستند واگر ضعف ها را نشان دهیم پذیرا خواهند شد. منشا بسیاری از رفتاهای منفی مردم در همین عدم صداقت هاست.

مهندس خواجه دلوئی با اشاره به روایتی از امیرمومنان علی(علیه السلام) خاطرنشان کرد: اگر می خواهید مردم شما را دوست داشته باشند و محبوب مردم شوید هدفتان جلب رضای خداوند باشد و برای رضای خدا کار انجام دهید آنوقت پروردگار متعال محبوبیت شما را در دل مردم می اندازد.

وی از ابزار فضای مجازی به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند، متنوع، وسیع و با سرعت بالا یاد کرد و گفت: در استفاده از فضای مجازی باید مدیریت کرد و اگر از این ابزار به صورت حرفه ای استفاده نشود صدماتش به مجموعه برخواهد گشت. این مدیریت رسانه ها در فضای مجازی کاری کاملا تخصصی و هنری است که نیاز به جامعه شناسی و روان شناسی دارد و گرنه به تیغ دو دمه ای تبدیل خواهد شد که در وهله اول به حیثیت سازمان و افرادی که زحمات و کوشش های فراوانی برای بنیاد مسکن کشیده اند لطمات جبران ناپذیری خواهد زد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید مانند قبل نجیب بماند بخصوص در شرایط معیشتی سخت کنونی با تحریم های سخت و مشکلات اقتصادی رسیدگی به محرومین و دهک های پایین را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مهندس خواجه دلوئی در پایان افزود: زمینه خدمت خالصانه برای همه ما در بنیاد مسکن فراهم است و بدون هیچ منتی تکلیف و وظیفه ای را که بر دوش بنیاد مسکن است برای رضای خدا انجام می دهیم.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای شارا/

برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمان‌های مختلف، می‌توانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.

…………… شارا را در لینکدین، اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید ……………

لینک کوتاه: https://www.shara.ir/?p=45124

ارسال به
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر ارسال به واتس آپ ارسال به واتس آپ اشتراک گذاری در لینکدین ارسال به تلگرام
قبلی تحول در روابط عمومی‌ها؛ از اطلاع‌رسانی تا کنش‌گری اجتماعی در نشست کلانشهرهای کشور
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج تأکید کرد که روابط عمومی‌ها در مسیر تحول قرار گرفته‌اند و امروز به‌عنوان کنش‌گران اجتماعی نقشی راهبردی در مدیریت ارتباطات شهری دارند.
بعدی تأکید مدیرکل روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی بر نقش ارتباط مؤثر با جامعه هدف در اعتمادسازی و توسعه بیمه روستایی
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بر اهمیت ارتباط انسانی و حضور میدانی برای جلب اعتماد عمومی و گسترش بیمه اجتماعی تأکید کرد.

نظر بدهید

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید

3 × دو =

جدیدترین مطالب

  • گزارش برگزاری دهمین کنفرانس «حرفه‌ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی» با محوریت «روابط‌ عمومی پیش‌ بین»
    دهمین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی» با محوریت «روابط‌عمومی پیش‌بین» روز شنبه ۲۶ مهرماه با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه روابط‌ عمومی در هتل المپیک برگزار شد.
  • معرفی رشته روابط‌عمومی – Public Relations Major
    رشته روابط‌عمومی با تلفیق مهارت‌های ارتباطی و فناوری‌های هوش مصنوعی، مسیر جدیدی برای متخصصان ارتباطات ایجاد کرده است تا در دنیای دیجیتال، ارتباطات هوشمند و اثربخش بسازند.
  • تأکید مدیرکل روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی بر نقش ارتباط مؤثر با جامعه هدف در اعتمادسازی و توسعه بیمه روستایی
    مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بر اهمیت ارتباط انسانی و حضور میدانی برای جلب اعتماد عمومی و گسترش بیمه اجتماعی تأکید کرد.
  • تأکید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر نقش تبیین و صداقت در روابط‌ عمومی
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با کارکنان روابط‌ عمومی این نهاد، تبیین درست، صداقت در اطلاع‌رسانی و پرهیز از تبلیغ شخصی را از اصول اصلی روابط عمومی مؤثر دانست.
  • تحول در روابط عمومی‌ها؛ از اطلاع‌رسانی تا کنش‌گری اجتماعی در نشست کلانشهرهای کشور
    مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج تأکید کرد که روابط عمومی‌ها در مسیر تحول قرار گرفته‌اند و امروز به‌عنوان کنش‌گران اجتماعی نقشی راهبردی در مدیریت ارتباطات شهری دارند.
  • واگذاری وظایف کارگروه ارتباطات و رسانه به معاونت‌ها و ادارات کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
    با تصمیم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، وظایف کارگروه ارتباطات و رسانه به معاونت‌ها و ادارات کل مرتبط منتقل شد تا هماهنگی و کارایی سازمانی افزایش یابد.
  • چرا هوش مصنوعی پایان روابط‌عمومی نیست؟ همزیستی فناوری و انسان در دنیای ارتباطات
    هوش مصنوعی ابزار روابط‌عمومی است، نه جایگزین آن؛ با ترکیب فناوری و درک انسانی، اعتماد و اعتبار برندها افزایش می‌یابد.
  • چرا روابط عمومی مدرن بر ارتباط و اعتبار استوار است؟ نگاهی به آینده PR و نقش آن در ساختن اعتماد برندها
  • گزارش مؤسسه تونی بلر: بریتانیایی‌ها هوش مصنوعی را بیشتر تهدید اقتصادی می‌دانند تا فرصت
    افزایش بی‌اعتمادی عمومی در بریتانیا نشان می‌دهد موفقیت هوش مصنوعی تنها به فناوری وابسته نیست، بلکه به اعتماد و آگاهی اجتماعی نیاز دارد.
  • بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران
  • عضویت در بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران
  • ارسال خبر به شارا
  • عکس های روابط عمومی
  • ویدئوی های روابط عمومی
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
  • اخبار روابط عمومی
  • مقالات روابط عمومی
  • تازه های نشر روابط عمومی
  • انتصابات روابط عمومی
  • جهان روابط عمومی
  • ارتباطات و روزنامه نگاری
  • اخبار بانک و بیمه
  • روابط‌ عمومی
  • روابط عمومی ایرانی
  • فناوری نو و هوش مصنوعی
  • مسئولیت اجتماعی و ESG
  • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
  • تبلیغات و بازاریابی
  • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
  • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
  • فروشگاه روابط عمومی
  • کنفرانس بین ‌المللی روابط عمومی ایران
  • جشنواره مردم داری ایران
  • جوایز صنعت روابط عمومی ایران
  • اجلاس ملی مدیران روابط‌ عمومی
  • رخداد ملی روابط‌ عمومی
  • روز جهانی روابط‌ عمومی
  • جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی
شارا شارا
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است. © 2024– 2015