
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| امروزه روابط عمومی واسط سازمان خود با افکار مردم است که اگر این ارتباط بخوبی برقرارنشود مردم از اقدامات و نتایج آن بی اطلاع وعملکرد آن سازمان زیر سوال می رود.
به گزارش شارا به نقل از اتحاد خبر،مدیر روابط عمومی اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دشتستان گفت: شخص محور نبودن اهمیت بسیار زیادی در حوزه روابط عمومی و رسانه دارد که مهمترین دستاورد آن نتیجه برعکس خواهد بود.
وی روابط عمومی ها را حلقه اتصال سازمان ها و افکار مردم توصیف و اضافه کرد: افکار سنجی و نظرخواهی در برنامه های پیش روی روابط عمومی ها و برنامه های اجرا شده رمز موفقیت روابط عمومی هاست.
ایمان خوشقدم با اشاره به اینکه پیگیری و مطالبه گری در فضای رسانه ای کار باید با جدیت انجام شود بیان داشت: باید فعالیت ها ابتدا بصورت توسعه محور و سپس تاثیرگذار مدنظر قرارداده شود تا در نهایت بصورت اطلاع رسانی به اطلاع مردم رسانیده شود.
مسئول روابط عمومی اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تکریم فرآیند و مستمر اصل ارتباطات است و این در صورتی است که خبرنگاران اصول حرفه ای خبرنگاری و امانت داری را دانسته و حفظ کند.
وی در ادامه تصریح کرد: در کنار اصول حرفه ای خبرنگاری، تخصص گرایی در یک رسانه از اهمیت بسیاری برخوردار است تا ضعف های خود را در امور اطلاع رسانی به نحو شایسته انجام دهند.
مسئول روابط عمومی اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان دشتستان بیان داشت: عدم مطلع بودن مردم از عملکرد یک سازمان نشانه ضعیف بودن روابط عمومی و باطبع مدیر آن سازمان است.
|
نظر بدهید