بسیاری از ایمیل ها در ۲۴ ساعت اولیه ارسال بازگشایی می شوند

  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در بازاریابی ایمیلی یکی از فاکتورهایی که بسیار مهم است و تحقیقات زیادی بر روی آن انجام می شود مسئله بازگشایی ایمیل ها است. بازگشایی ایمیل ها از این جهت بسیار مهم است که تا ایمیلی بازگشایی نشود هیچ فعالیت بعدی صورت نخواهد گرفت. در این مطلب به بررسی نتایج تحقیقات انجام شده در مورد بازگشایی ایمیل ها در ساعات اولیه ارسال پرداخته می شود.

در مطالب قبلی وبلاگ مطلبی در مورد زمان بازگشایی ایمیل ها در دستگاه ها و ساعات مختلف شبانه روز گذاشته شده بود و در تکمیل این مطلب ، باید ادعا کرد که بیش از نیمی از ایمیل های بازگشایی شده در مدت زمان ۶ ساعت اول پس از ارسال بازگشایی می شوند.

 

سهم تجمعی بازگشایی ایمیل ها در 24 ساعت اول ارسال

 

نمودار بالا موضوع بازگشایی ایمیل ها را در ساعات مختلف به صورت تجمعی نشان می دهد یعنی ۲۹٫۱ % ایمیل ها در دو ساعت اول پس از ارسال و بیش از نیمی از ایمیل ها در ۶ ساعت اول پس از ارسال بازگشایی می شوند. با توجه به تصویر زیر هم که اعلام شده است بازگشایی ایمیل ها در ساعت ۱۵ بیشترین میزان بازگشایی ها را دارد بنابراین توصیه می شود که زمان ارسال بین ساعت ۹ تا ۱۵ باشد تا به بیشترین میزان بازگشایی دست یابیم.

 

سهم تجمعی بازگشایی ایمیل ها در 24 ساعت اول ارسال

 

البته اگر از خوانندگان مطالب وبلاگ ۷۰۱۰ باشید در یکی از مطالب وبلاگ به نام زمان های مناسب ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی که قبلا نوشته شده بود یک زمان بهینه برای میزان بازگشایی و نرخ کلیک اعلام شده بود که ساعت ۱۹ تا ۲۰ بود اما با توجه به این مطلب ساعت ارسال ایمیل های خبرنامه وبلاگ ۷۰۱۰ از این پس به ساعت ۹ تا ۱۱ صبح تغییر پیدا کرده است و با استفاده از گوگل انلیتیکس میزان ورودی هایی که از طریق ایمیل به وبلاگ وارد می شوند شمرده می شوند و در صورت افزایش قابل توجه ، ساعت  ۹ تا ۱۱ صبح ساعت ارسال ایمیل ها باقی خواهد ماند و در غیر اینصورت ساعات دیگر بررسی خواهند شد.

 

سهم تجمعی بازگشایی ایمیل ها در 24 ساعت اول ارسال

 

به شما هم توصیه می کنم در بازه های زمانی مورد نظر خود مثلا یک ماهه ساعات مختلف ارسال ایمیل را بررسی کنید تا زمان بهینه ارسال ایمیل را برای مخاطبان خود بیابید.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز