برگزاری دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی صنعت گاز ایران؛ گامی نوین برای ارتقاء حرفه‌ای و ارتباطات هوشمند
دوره آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی، فرصت تازه‌ای برای ارتقاء تخصصی و تحول ارتباطات در صنعت گاز کشور فراهم کرد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || با هدف توانمندسازی رؤسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه صنعت گاز؛ دوره آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در روابط ‌عمومی، طی دو روز در تهران برگزار شد؛ دوره‌ای تخصصی که فرصتی ارزشمند برای ارتقاء حرفه‌ای، تبادل تجربیات و آشنایی با کاربردهای نوین فناوری در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی به شمار می‌آید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، دوره آموزشی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» طی روزهای یازدهم و دوازدهم مردادماه ۱۴۰۴ در تهران برگزار شد. این دوره با هدف آشنایی با ظرفیت‌های تحول‌آفرین فناوری‌های نوین، تقویت مهارت‌های تخصصی و ایجاد بستری برای هم‌افزایی میان فعالان ارتباطی صنعت گاز طراحی و اجرا شد.

محتوای دوره در این کارگاه آموزشی شامل ابزارهای تخصصی هوش مصنوعی در تصویرسازی، طراحی گرافیک، ویرایش وتولید محتوای ویدئویی و متنی بود.

یکی از ویژگی‌های متمایز این دوره، فضای تعاملی و تبادل تجربیات میان رؤسای روابط عمومی‌ها بود. شرکت‌کنندگان ایده‌ها و راهکارهای عملی برای به‌کارگیری هوش مصنوعی در اطلاع‌رسانی مدیریت بحران رسانه‌ای و افزایش اثربخشی کمپین‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی را به بحث گذاشتند.

شایان ذکر است، این دوره، نه‌تنها پاسخی به نیازهای نوظهور روابط عمومی‌ها در عصر دیجیتال است، بلکه گامی در جهت تحقق روابط عمومی هوشمند، چابک و پاسخ‌گو در صنعت گاز کشور به شمار می‌رود.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/