
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: دومین دوره ی آموزشی کارکنان روابطعمومی خانواده جهادکشاورزی استان در سال جاری با عنوان؛ “پاسخگویی و مشتری مداری در روابط عمومی” امروز ۳۰ دی ۹۸ در محل مرکز آموزش شهید حاجی کریمی گرگان برگزار شد.
به گزارش شارا، رستمانی افزود: این دوره های آموزشی با هدف افزایش دانش، آگاهی و مهارت های مسوولان و کارشناسان روابط عمومی های این سازمان برگزار می شود.
وی یادآور شد: شبیر دائمی مدرس این دوره آموزشی بود و مطالب ارزشمندی را برای فراگیران ارائه کرد.
|
نظر بدهید