برگزاری دورههای آموزشی رسانهای در عسلویه و ماهشهر بخشی از برنامه مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس با هدف تقویت مهارت خبرنگاران، توسعه سواد رسانهای در جوامع محلی و آشنایی فعالان رسانه با فناوریهای نوین از جمله هوش مصنوعی است.
حضور بیش از ۱۵۸ خبرنگار و استقبال گسترده از شهرهای مختلف استانهای خوزستان و بوشهر، نشاندهنده نیاز و علاقه فعالان رسانهای به آموزشهای تخصصی، روزنامهنگاری بحران و روزنامهنگاری دادهمحور است.
این برنامه به صورت مستمر و در همکاری با تشکلهای رسانهای دنبال خواهد شد.

شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || دورههای آموزشی فعالان رسانهای در عسلویه و ماهشهر به ابتکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با مشارکت خانه مطبوعات خوزستان و بوشهر برگزار شد. این برنامه که در چارچوب مسئولیت اجتماعی هلدینگ تعریف شده، با استقبال گسترده خبرنگاران و فعالان فضای مجازی مواجه شد. در کارگاه عسلویه بیش از ۱۰۰ خبرنگار محلی و در ماهشهر 58 نفر حضور یافتند.
استقبال شرکتکنندگان تا حدی بود که شماری از خبرنگاران مسیر 280 کیلومتری بوشهر تا عسلویه را طی کردند و در ماهشهر نیز فعالان رسانهای از شهرهایی مانند اهواز، دزفول و شوشتر شرکت کردند. این دوره آموزشی با محورهای روزنامهنگاری و مدیریت بحران، روزنامهنگاری دادهمحور و کاربرد هوش مصنوعی در تولید محتوا و تحلیل دادهها برگزار شد.
هدف کارگاهها، تقویت توان حرفهای خبرنگاران، ارتقای سواد رسانهای و آشنایی آنان با فناوریهای نوین ارتباطی است تا بتوانند پوشش دقیقتر و تحلیلیتری از رویدادهای مهم ارائه دهند. روابطعمومی هلدینگ با همکاری نهادهای رسانهای این برنامه آموزشی را بهصورت مستمر و بلندمدت دنبال میکند.
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمانهای مختلف، میتوانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.
انتهای پیام/

نظر بدهید