شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– اولین هماندیشی کارشناسان بازاریابی در استان اصفهان با محوریت اصلی حرکت از جذب منابع به سمت جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی برگزار شد.
به گزارش شارا، معاون بازاریابی و امور بینالملل موسسه اعتباری کوثر گفت: در سالهای اخیر با تغییر جهتگیری شبکه بانکی به سمت توسعه و ارتقای خدمات بانکی همگام با نظام بانکداری بینالملل، شدت رقابت میان بانکها بهویژه بانکهای خصوصی در راستای ارائه خدمات متمایز و نوین بانکی افزایش یافته است.
از این رو با توجه به سیاستگذاری مدیرعامل در سال 94، ما نیز بهدنبال توسعه و بهبود خدمات بانکی بهویژه در زمینه بانکداری الکترونیکی و بانکداری شرکتی و اختصاصی هستیم. شهرابی اظهار کرد: در حال حاضر معاونت بازاریابی و امور بینالملل شامل سه مدیریت بازاریابی، امور استانها و امور بینالملل بوده بهطوریکه مدیریت بازاریابی در راستای سیاستهای اتخاذ شده با حرکت به سمت جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی، فعالیت خود را از ابتدای سال 94 با هدف توسعه و بهبود خدمات موسسه گسترش داده و تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف تعیین شده انجام میدهد.
معاون بازاریابی و امور بینالملل موسسه اعتباری کوثر افزود: از این رو برنامههایی را در راستای ارتقای خدمات کیفی از قبیل آموزش بازاریابی، راهاندازی مرکز CRM برای پاسخگویی به موقع و مناسب مشتریان و بانکداری سبز را در دستور کار خود قرار دادهایم. در این مسیر جدیت، تداوم و تلاش تمامی کارکنان موسسه بهویژه کارشناسان بازاریابی در سراسر کشور لازمه پیشرفت، موفقیت و دستیابی به اهداف موسسه است.
|
نظر بدهید