برگزاری اولین هم‌اندیشی بازاریابی موسسه کوثر

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین هم‌اندیشی کارشناسان بازاریابی در استان اصفهان با محوریت اصلی حرکت از جذب منابع به سمت جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی برگزار شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) اولین هم‌اندیشی کارشناسان بازاریابی در استان اصفهان با محوریت اصلی حرکت از جذب منابع به سمت جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی برگزار شد.

به گزارش شارا، معاون بازاریابی و امور بین‌الملل موسسه اعتباری کوثر گفت: در سال‌های اخیر با تغییر جهت‌گیری شبکه بانکی به سمت توسعه و ارتقای خدمات بانکی همگام با نظام بانکداری بین‌الملل، شدت رقابت میان بانک‌ها به‌ویژه بانک‌های خصوصی در راستای ارائه خدمات متمایز و نوین بانکی  افزایش یافته است.


 از این رو با توجه به سیاست‌گذاری مدیرعامل در سال 94، ما نیز به‌دنبال توسعه و بهبود خدمات بانکی به‌ویژه در زمینه بانکداری الکترونیکی و بانکداری شرکتی و اختصاصی هستیم. شهرابی اظهار کرد: در حال حاضر معاونت بازاریابی و امور بین‌الملل شامل سه مدیریت بازاریابی، امور استان‌ها و امور بین‌الملل بوده به‌طوری‌که مدیریت بازاریابی در راستای سیاست‌های اتخاذ شده با حرکت به سمت جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی، فعالیت خود را از ابتدای سال 94 با هدف توسعه و بهبود خدمات موسسه گسترش داده و تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف تعیین شده انجام می‌دهد.

 

معاون بازاریابی و امور بین‌الملل موسسه اعتباری کوثر افزود: از این رو برنامه‌هایی را در راستای ارتقای خدمات کیفی از قبیل آموزش بازاریابی، راه‌اندازی مرکز CRM برای پاسخگویی به موقع و مناسب مشتریان و بانکداری سبز را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. در این مسیر جدیت، تداوم و تلاش تمامی کارکنان موسسه به‌ویژه کارشناسان بازاریابی در سراسر کشور لازمه پیشرفت، موفقیت و دستیابی به اهداف موسسه است.