برند ها موقعیت یابی را جدی نمی گیرند

جو لاراترو، کارشناسSEO و سخنگوی PubCon، در مصاحبه ای با Search Engine Watch می گوید: “شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از برند ها بحث موقعیت یابی geo-location را جدی نمی گیرند، بویژه با توجه به فرصت جستجوی تلفن همراه”.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) جو لاراترو، کارشناسSEO و سخنگوی PubCon، در مصاحبه ای با Search Engine Watch می گوید: “شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از برند ها بحث موقعیت یابی geo-location را جدی نمی گیرند، بویژه با توجه به فرصت جستجوی تلفن همراه“.

 

به گزارش گروه بین الملل شارا، لاراترو این اشتباهات را گوشزد می کند تا برند هایی که به دنبال دست یابی به قابلیت دیده شدن در جستجوهای موبایلی هستند، از آن ها اجتناب کنند:

• اطلاعات تماس شرکت در صفحه اصلی است، اما بخشی از تصویر در مقابل HTML است.
• نه آدرس فیزیکی موجود در پاورقی و نه استفاده از نشانه گذاری.
• عدم نوشتن محتوای وب سایت به صورت ژئوسنتریک.
• اطمینان حاصل کنید که ادعا می کنید و به طور منظم نیز لیست Google+ خود را مانیتور می نمائید.


Google Analytics خود را بررسی کنید، ببینید ترافیک موبایلی شما شبیه چیست و چگونه رو به رشد است. آیا برند شما آماده است؟