شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– معرفی برترینها و برندگان مراسم بینالمللی جوایز طلایی روابط عمومی در بخش پایانی مراسم برگزار شده توسط انجمن بینالمللی روابط عمومی در 28 سپتامبر 2015 در مقر انجمن استاندون برگزار شد.
این مراسم که از آن به عنوان مراسم «اسکار» صنعت روابط عمومی یاد میشود، با شرکت 430 شرکت و موسسه مختلف از سی کشور برگزار گردید.
کمپینها و اقدامات درون کشوری و بینالمللی متعددی در این مراسم موفق به کسب جایزه شدند، و شرکتهای متعددی نیز بیش از یک جایزه را برای مقولههای مختلف دریافت کردند.
– وبر شندویک- شش جایزه
– ناس و وینترشل هولدینگ- سه جایزه
– برسون و مارستلر- سه جایزه
– لورنته و کیوئنکا- دو جایزه
– دنتسو یانگ و رابیکم- دو جایزه
مرکز ارتباطات اتموسفیر (Atmosphere Communication)، وابسته به گروه خدمات مالی سنلم، هم برای کمپین مرد یک رندی (واحد پول آفریقای جنوبی)، به عنوان یک کمپین منطقهای برتر جایزه گرند پریکس سال 2015 و جایزه ویژه کمپین متمایز را دریافت نمود.
مراسم بینالمللی سالانه اعطای جوایز طلایی، یک برنامه بینالمللی جهت شناخت برترینهای روابط عمومی است و در انجمن بینالمللی روابط عمومی برگزار میشود.
برای مشاهده فهرست کامل برندگان جوایز از آدرس http://gwa.ipra.org/winners-list/winners-2015 بازدید نمایید.
|
نظر بدهید