برخی داده‌های رسانه‌های اجتماعی در نظرسنجی Ragan’s Communications Benchmark

نزدیک به یک سوم (29٪) گفتند که در سال آینده نیز به تیم ارتباطات خود آموزش های بیشتری در مورد رسانه‌های اجتماعی ارایه می دهند. با توجه به رسوایی‌های متعدد سازمان‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا پلتفرم‌های بزرگی مانند TikTok، Meta و Twitter هنوز هم پلتفرم‌های ارتباطی سالمی هستند یا خیر، ما انتظار داریم که این تعداد افزایش یابد.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| بیش از نیمی (54٪) از طرفداران ارتباطات که در نظرسنجی امسال شرکت کردند، گفتند که آنها استراتژی رسانه‌های اجتماعی سازمان خود را مدیریت می‌کنند. اگرچه این تعداد نسبت به 57 درصدی که در گزارش سال گذشته گفتند که رسانه‌های اجتماعی را مدیریت می‌کنند اندکی کاهش یافته است، اما یادآور می‌شود که متخصصان رسانه‌های اجتماعی فقط بازاریاب نیستند. در مقابل، 70 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که کانال‌های رسانه‌های اجتماعی موثرترین رسانه آنها برای ارتباطات برون‌سازمانی هستند.
 
 نزدیک به یک سوم (29٪) گفتند که در سال آینده نیز به تیم ارتباطات خود آموزش های بیشتری در مورد رسانه‌های اجتماعی ارایه می دهند. با توجه به رسوایی‌های متعدد سازمان‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا پلتفرم‌های بزرگی مانند TikTok، Meta و Twitter هنوز هم پلتفرم‌های ارتباطی سالمی هستند یا خیر، ما انتظار داریم که این تعداد افزایش یابد.
 
 ما این نتایج را در کنفرانس رسانه‌های اجتماعی راگان در والت دیزنی ورلد، 15 تا 17 مارس 2023 مورد بحث قرار خواهیم داد.