شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در دور جدید بازدید گروه معین ستاد از مناطق 37 گانه، خواستار توجه ویژه به ظرفیتها و چالشهای روابط عمومی شد و گفت: در راستای تقویت و توسعه روابط عمومی، گروه معین ستاد با حضور در مناطق 37گانه ارزیابی مستمر روابط عمومی را با هدف بررسی و بهبود فرآیندهای ارتباطی در دستور کار قرار دهد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه بوشهر، این بازدیدها از مناطق با رویکردهای نوین و اعزام گروه معین ستاد به مناطق آغاز شده است که هفته گذشته این گروه در منطقه بوشهر حضورداشتند.
محسن مؤمنی، رئیس روابط عمومی ستاد در جریان دور جدید بازدیدهای گروه معین، با بیان اینکه “روابط عمومی صدای سازمان و کلید ارتباط مؤثر با جامعه هدف” است، با اشاره به رویکردهای نوین در ارزیابی، ضرورت توجه ویژه به ظرفیتها و چالشهای روابط عمومی در کنار ساختار، تجهیزات و عملکرد مناطق را مورد تأکید قرار داد.
وی با اشاره به گسترش وظایف و انتظارات از روابط عمومی در گستره عملیاتی سوخترسانی سراسر کشور، اظهار کرد: حجم فعالیتهای روابط عمومی در این صنعت، با سازمان، تجهیزات و نیروی انسانی موجود، هموزن نیست و این ناهماهنگی، بهرهوری و کیفیت فعالیتها را تحت تأثیر قرار داده است.
مؤمنی تأکید کرد: فضای کاری و فعالیتهای حوزه روابط عمومی نیز باید بهطور تخصصی و مستمر رصد و ارزیابی شود، چرا که روابط عمومی صدای سازمان است و تقویت آن، کلید ارتباط مؤثر با جامعه هدف خواهد بود.
مشاور مدیرعامل همچنین به نقش ساختار غیررسمی روابط عمومیها در کنار ساختار رسمی اشاره کرد و گفت: این سازمانهای غیررسمی نقش مهمی در تسهیل هماهنگیها و تسریع جریان اطلاعات ایفا میکنند که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
گفتنی است، در جریان این جلسه، از تدوین و ابلاغ چک لیست جامع ارزیابی روابط عمومی یاد شد؛ چک لیستی که پیشتر برای نخستین بار با رویکردی تخصصی و منسجم طراحی شده تا ارزیابی این حوزه با دقت و جامعیت بیشتری انجام گیرد.
در ادامه، نشستهایی تخصصی با کارشناسان و مسئولان روابط عمومی منطقه بوشهر برگزار شد و چالشهای موجود، ظرفیتها و مسیرهای بهبود عملکرد ارتباطی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است، این بازدیدها بخشی از برنامه جامع پایش و ارزیابی عملکرد مناطق عملیاتی و ستادی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران است که با هدف ارتقاء بهرهوری، شفافیت عملکرد و بهبود ارتباطات سازمانی در حال اجراست.
#روابط_عمومی_در_متن
#سال_هوش_مصنوعی
انتهای پیام/
نظر بدهید