به طور مثال از کلمه گلوبال (Global) 2162 بار، فوروارد (Forward) 1287 بار، لیدینگ و سولوشن (Leading, Solution) هر کدام 1275 بار، اینترنشنال 1266 بار و گروس (growth) (به معنی رشد) 1078 بار در این 5هزار نمونه استفاده شده است.
شارا، زهرا بابازادگان- کلماتی وجود دارند که وقتی آن ها را می نویسید در ابتدا خوب به نظر می رسند. آن ها کلماتی هستند که شما را بزرگتر، سریعتر یا باهوشتر جلوه می دهند یا نزد مشتریان و مخاطبان تان جذاب تر می سازند.
برای همکاری با مارکت وایر، شیفت کامیونیکیشن از 5 هزار اطلاعیه های مطبوعاتی منتشر شده در سال 2012 نمونه برداری کرد تا کلماتی را که بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته اند را پیدا کند.
به طور مثال از کلمه گلوبال (Global) 2162 بار، فوروارد (Forward) 1287 بار، لیدینگ و سولوشن (Leading, Solution) هر کدام 1275 بار، اینترنشنال 1266 بار و گروس (growth) (به معنی رشد) 1078 بار در این 5هزار نمونه استفاده شده است.
لطفا توجه داشته باشید که اگر کلمه ای در این فهرست است به این معنی نیست که شما دیگر نباید از آن استفاده کنید بلکه بهتر است که از آن کم استفاده کنید.
|
نظر بدهید