شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| حتی اگر تمام تحقیقات خود را انجام داده باشید و روزانه ویدیوهایی را منتشر کرده باشید، همچنان ارسال یک محتوای ویروسی که باعث افزایش مخاطبان شما می شود، بسیار سخت است.
خوشبختانه، در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی کارشناسانی وجود دارند که می دانند چگونه فیلم بسازند و برخی از آنها حتی ویدیوهایی را برای شما تولید می کنند – و سپس آنها را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.
به همین دلیل است که یک استراتژی رشد عالی میتواند شامل ارتباط با اینفلوئنسرها یا رهبران فکری با تخصص در صنعت شما باشد و یا آنها را در ویدیوهای خود به نمایش بگذارید یا آنها را وادار کنید تا برند شما را در محتوای خود تأیید کنند.
اگر نمیتوانید از یک اینفلوئنسر کمک بگیرید تا استراتژی ویدیوی خود را تقویت کند، می توانید به مصرف کنندگان خوشحال نیز نگاه کنید. با این استراتژی، میتوانید مشتریان را تشویق کنید تا ویدیویی در مورد تجربهشان با برند شما در رسانههای اجتماعی به اشتراک بگذارند، یا میتوانید ویدیویی پر از چندین قطعه از محتوای تولید شده توسط کاربران از مشتریان خوشحال ایجاد کنید.
از آنجایی که مصرف کنندگان امروزی خواهان اصالت برندها هستند، محتوای تولید شده توسط کاربر نه تنها می تواند محتوای ویدیویی رایگان را در اختیار شما قرار دهد، بلکه می تواند آگاهی از برند را به مشتریان احتمالی یا افرادی که در مورد شما در رسانه های اجتماعی تحقیق می کنند، گسترش دهد.
نویسنده: Pamela Bump
منبع فارسی:
شارا – شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
|
نظر بدهید