ایجاد یک شرکت باز

سایت انجمن بین المللی روابط عمومی – در ساخت ظرفیت یک شرکت برای باز بودن، روابط عمومی اجرایی نقش مهمی بازی می­کنند. آن­ها استراتژی­های اشتغال خارجی، از روابط رسانه­ای تا امور حکومت موجهی گزارش­های مالی را کامل می­کنند.

شاراهنگامی که شفاف­سازی بخشی از دید یک شرکت شد، می­تواند مزایای طولانی مدت بسیاری را تولید کند. در زیر مراحلی آورده شده است که یک شرکت برای بیشتر شفاف شدن باید به آن­ها عمل کند:
 1- اهداف عملیاتی اجتماعی و محیطی خود را تنظیم کنید. روشن کنید که شفاف­سازی برای شما چه معنی دارد و برای نزدیکی بیشتر، نمونه­ای برای خودتان بسازید.
 2- به طور فعال در مکالمه با گروگذارانتان پیش­دستی کنید و روی کارمندان و مدیریت میانی تأکید به خصوص داشته باشید.
 3- از محیط بیرونی آگاهی داشته باشید در این صورت انتظارات گروگذاران را درمی­یابید و پاسخ­هایتان را از پیش تنظیم می­کنید.
 4- سیاست­های حاکمین شرکت خود و اطلاعات مربوط دیگر را روی وب سایت خود منتشر کنید.
 5-برای اطمینان از اینکه هیئت امنا تصویر کاملی از عملکرد شرکت شما دارند، یک کمیته خارجی شکل­دهنده یک کمیته افشارگری برای ارزیابی کنترل­های خارجی، بازنگری سیاست­های افشاگری و تعیین اصول اطلاعاتی که نیاز به افشاء شدن دارند و بازنگری انجمن­های عمومی و برداشت­های SEC تعیین کنید.
 6-به هنگام انتشارات مقالات عمومی، با استفاده از کارمندان شرکت که در انجمن­های تأثیرپذیر عضو هستند، پیام­ها را متمرکز کنید و از احزاب معترض و مستقل سوم کمک طلب کنید.
 7-مایل به افشاء تمام فعالیت­های سیاسی، اجتماعی و تجاری خود باشید، تا زمانی که چنین می­کنید اعلانات قانونی پدید نمی­آیند و موقعیت رقیب شما در بازار به خطر نمی­افتد.
 8-سؤالات دشواری به طور مستقیم و کامل ایجاد کنید. با کارمندانتان رک و راست درباره اینکه چگونه و چرا شما تجارت را به این طریق انجام می­دهید، صحبت کنید.
 9-یک بازرسی داخلی انجام دهید تا مطمئن شوید که هیچ کد نوشته نشده­ای از هدایت بین شرکت و آن دسته از کارمندان که معتقدند برای رفتار مثبت پاداش خواهند گرفت وجود ندارد.
 در ساخت ظرفیت یک شرکت برای باز بودن، روابط عمومی اجرایی نقش مهمی بازی می­کنند. آن­ها استراتژی­های اشتغال خارجی، از روابط رسانه­ای تا امور حکومت موجهی گزارش­های مالی را کامل می­کنند. آن­ها می­توانند اطمینان دهند که ارتباطات شرکت روشن و ثابت است.
 باید از مفهوم باز بودن در کل یک شرکت پشتیبانی شود تا کارمندان پتانسیل بالای این استراتژی را درک کنند، بین بخش­های تجاری و محصولات مختلف و فروشگاه­ها باید پل زده شود تا همه به یک هدف رایج متصل گردند.