شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || لایفوب و پیشروان اکوسیستم استارتاپی ایران، رویداد تخصصی «روابطعمومی دادهمحور در عصر هوش مصنوعی» را برگزار میکند. این دومین دوره از سلسله رویدادهای دیتالایف است که با نگاهی تحلیلی به نقش دادهها در بازتعریف اعتبار برندها و مدیریت بحران میپردازد.
سرفصلهای کلیدی رویداد:
-ساخت اعتبار برند با داده: چگونه اطلاعات دیجیتال، ذهنیت جامعه را میسازد؟
– پیشبینی بحران: تحلیل دادههای فضای آنلاین برای مدیریت اعتماد عمومی
– هوش مصنوعی تصمیمساز: تحول ابزارهای روابط عمومی با فناوریهای نوین
-درسهای جنگ ۱۲ روزه روابط عمومی: واکاوی چالشهای سازمانها و راهکارهای عملیاتی
محور تجربیات میدانی:
– مرور راهکارهای اثربخش متخصصان روابط عمومی و علوم داده در کسبوکارهای ایرانی
– ارائه مطالعات موردی (Case Studies) از کمپینهای موفق دادهمحور
زمان و مکان:
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۴
ساعت ۱۵ تا ۱۸
سالن قلم، کتابخانه ملی ایران
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
نظر بدهید