انتشار کتاب ارتباطات فردی- اجتماعی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آستانه فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، کتاب ارتباطات فردی- اجتماعی با ترجمه حسن خسروی چاپ و منتشر شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  در آستانه فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، کتاب ارتباطات فردی- اجتماعی با ترجمه حسن خسروی چاپ و منتشر شد.


به گزارش شارا، حسن خسروی مدرس دانشگاه و از فعالان عرصه روابط عمومی کشور گفت: نویسنده این کتاب با عنوان: become a real deal خانم کانی دیکن connie dieken نویسنده آمریکایی است که سوابق طولانی در آموزش و مشاوره در زمینه روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی داشته و سال ها به عنوان مجری برنامه های تلویزیونی نیز فعالیت کرده است.

 

کتاب مزبور در سال 2013 به عنوان چاپ اول توسط انتشارات ویلی wiley منتشر شده و از سوی بسیاری از صاحب نظران عرصه مدیریت و روزنامه نگاری و … مورد تحسین و تقدیر قرار گرفته است.

 

حسن خسروی مترجم این اثر اظهار داشت که محتوای کلی کتاب حول سه محور مهم توسط نویسنده به رشته تحریر درآمده که عبارتند از: حضور درونی – حضور کلامی – حضور بیرونی. اینکه شما چگونه بتوانید از طریق مدیریت برخویشتن خویش و همچنین بهره گیری درست و مناسب از قدرت و نفوذ کلام و در نهایت نوع برخورد، پیام هایی که ظاهر و تیپ شما به دیگران منتقل می کند و هر آنچه که در نگاه اول در ارتباطات انسانی و تعاملات اجتماعی و سازمانی شما با دیگران، معرف شخصیت تان خواهد شد در این کتاب مثالهای ملموس و تجربیات جالب نویسنده مطرح و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.

 

این کتاب برای کسانی است که می خواهند در مدیریت و رهبری، موفق و موثر باشند. خسروی گفت: انتشارات مشق شب ناشر این ترجمه و اثر بوده و در نمایشگاه کتاب راهروی 26 غرفه 27 به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات در معرض دید علاقه مندان قرار خواهدگرفت.

 

هم چنین در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد از این کتاب رونمایی می شود.