انتشار شماره 93 ماهنامه روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نود و سومین شماره نشریه روابط عمومی منتشر شد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) نود و سومین شماره نشریه روابط عمومی منتشر شد.

این شماره با عناوین :
-رویکردهای نوین روابط عمومی در قرن 21
-کاربرد پژوهش و آموزش: دو موضوع محوری در روابط عمومی
-پژوهش رکن اساسی روابط عمومی
 

همچنین مقالاتی با عناوین:
-بررسی ارتباطات میان فردی
-ایجاد سامانه ی روابط عمومی مبتنی بر M.I.S
– شاخص روابط عمومی موفق
– در شبکه های اجتماعی کاربران محوریت دارند
– روابط عمومی از دیدگاه ابن یمین فریومدی (نوشته ی حسن خسروی) منتشر شده است.

سخن نخست
ارزیابی‌های شتاب زده؛ چرا؟ / جواد قاسمی ……………………………………………………………………………………………………….. 6
 

رویدادها
رونمایی از کتاب جدید دکتر محسنیان ‏راد ……………………………………………………………………………………………………….. 7
گزارش جلسات ماهانه ‏ی انجمن
موانع جدی پیاده ‎کردن استراتژی نیمه‏ متمرکز رسانه ‏ای در ایران / سخنرانی دکتر مجید رضاییان ……………. 9
اخلاق، موضوعی مغفول در روابط‎ عمومی ‏ها / دکتر محمد سلطانی ‏‏فر …………………………………………………………….. 12
 

پرونده ‏ی پژوهش و روابط‌عمومی
رویکردهای نوین روابط ‏عمومی در قرن بیست و یکم/ گفت‏و‏گو با دکتر محسن قدمی ………………………………. 14
کاربرد پژوهش از خود انجام پژوهش مهم ‏تر است / گفت‏و‏گو با دکتر افشین رضوی ‏زاده …………………………….. 20
پژوهش و آموزش دو موضوع محوری در روابط ‏عمومی/ گفت‏و‏گو با دکتر اسماعیل قدیمی………………………….. 26
میزگرد: پژوهش، رکن اساسی روابط ‏عمومی ………………………………………………………………………………………………….. 32

مقالات
بررسی ارتباطات میان فردی با تاکید بر ارتباط کلامی / دکتر مریم رفعتی…………………………………………………… 37
ایجاد سامانه ‏ی روابط‌عمومی مبتنی بر سیستم اطلاعات مدیریت(M.I.S) / میرعلی ‏اکبر سید زهتاب ……….. 42
‎شاخص معرفی روابط‌عمومی موفق چیست؟! / مهندس سید حسین قوامی …………………………………………………. 44
در شبکه ‏های اجتماعی، این کاربران هستند که محوریت دارند / گفت ‏و‏گو با مهندس جواد افتاده …………….. 46
آیا در جامعه‏ اطلاعاتی زندگی می ‏کنیم؟ / ابوالقاسم حکیمیان …………………………………………………………………… 50
آیا کسب و کار بدون روابط ‏عمومی پایدار است؟ / حسن نصیری‏ قیداری …………………………………………………….. 52
روابط‏ عمومی از دیدگاه ابن‏ یمین فریومدی / حسن خسروی ………………………………………………………………………….. 55

معرفی کتاب
نظریه امروز ارتباط/ فنون روابط‌عمومی/ واژه‌نامه تخصصی مدیریت فرهنگی……………… ……………………….. 59