شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– در راستای توسعه بانکداری الکترونیکی و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک درسطح جامعه و فراهم نمودن دسترسی آسان مشتریان به آن، امکان گزارشگیری وضعیت دسته چکهای پست بانک ایران از طریق درگاه اینترنتی این بانک فراهم شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، با توجه به ارتقاء این درگاه، خدماتی نظیر؛ گزارشکلی وضعیت دسته چک، گزارش تجمیعی وضعیت دستهچک، گزارش چک براساس وضعیت و گزارش چکهای برگشتی در آن فعال و عملیاتی شده است.
بنابراین گزارش: درحال حاضر در درگاه اینترنتی این بانک خدمات متنوعی از جمله؛ انتقال وجه به حساب و کارت، انجام حوالههای منظم، پرداخت قبض و خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل از طریق شماره حساب و کارتهای عضو شبکه شتاب، استعلام ضمانتنامه، ثبت مغایرت شتابی، دریافت شماره شبا، صورتحساب، پرداخت اقساط تسهیلات اخذ شده از این بانک و صورتحساب آن، درخواست صدور، مسدود و رفع مسدودی پستبانککارت و تغییر رمز آن، صدور حواله پایا و برخی خدمات دیگر به مشتریان ارائه میشود.
همچنین دیگر سامانههای الکترونیکی این بانک اعم از دستگاههای خودپرداز(ATM)، تلفنبانک ۸۴۲۸۴، دستگاههای کارتخوان(POS) و پایانه شعب(PinPad) و وبکیوسک این بانک خدمات متنوع الکترونیکی را در سراسر کشور به هموطنان ارائه میکنند.
گفتنی است: هریک از مشتریان میتوانند با مراجعه به وب سایت پست بانک ایران به نشانی؛ www.postbank.ir بخش بانکداری اینترنتی از این خدمات استفاده نموده و سایر هموطنان نیز با افتتاح حساب در یکی از شعب و دفاترخدمات بانکی به جمع مشتریان این بانک پیوسته و از خدمات مذکور بهرهمند شوند.
|
نظر بدهید