امام جمعه ایلام: روابط‌عمومی باید واقعیت و دردهای مردم را به مدیران آن دستگاه منعکس کند

حجت السلام کریمی تبار تاکید کرد. تمجید و انتقاد از یک دستگاه اجرایی باید برای مدیر هر روابط‌عمومی برابر باشد و هر انتقادی را باید فرصتی برای رفع نقاط ضعف دستگاه اجرایی متبوع خود بداند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، روابط‌عمومی را آینه نمای دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: سرعت، دقت و اشراف برای مسایل روز از مهم ترین ویژگی این واحد است.
 
 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با مدیر و کارکنان روابط‌عمومی استانداری ایلام اظهار داشت: روابط‌عمومی نقش بسیار مهمی در انعکاس عملکرد هر دستگاه اجرایی دارد و هر قدر این واحد وظیفه خود را بخوبی ایفا کند دستگاه اجرایی در پیشبرد برنامه ها موفق است.
 
 وی افزود: ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت آنان مهم ترین وظایف روابط‌عمومی است که باید در دستور کار قرار دهد.
 
 حجت السلام کریمی تبار تاکید کرد. تمجید و انتقاد از یک دستگاه اجرایی باید برای مدیر هر روابط‌عمومی برابر باشد و هر انتقادی را باید فرصتی برای رفع نقاط ضعف دستگاه اجرایی متبوع خود بداند.
 
 امام جمعه ایلام بیان داشت: روابط‌عمومی باید واقعیت و دردهای مردم را به مدیران آن دستگاه منعکس کند و در مقابل نیز عملکرد دستگاه و خدمات مدیران را به اطلاع مردم برساند.
 
 امام جمعه ایلام گفت: اگر انسان به دنبال مسوولیت به عنوان یک امانت است باید به روابط‌عمومی اهمیت دهد. در کشور در حال حاضر شفافیت اخبار و اطلاعات بسیار ضرورت دارد و اگر به دستاوردهای نظام و دستگاه ها بموقع اطلاع رسانی نشود ممکن است مردم تحریف شده آن را دریافت کنند.
 
 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام نیز در این دیدار با اشاره به نقش جایگاه و نقش روابط‌عمومی در تنوع افکار عمومی گفت: فلسفه ای وجودی روابط‌عمومی هر دستگاه اجرایی، آگاهی بخشی و مطالبه گری برای خواسته های به حق و مشروع مردم و اطلاع رسانی صحیح و دقیق عملکرد دولت به مردم است.
 
 محمد صحرایی افزود: روابط‌عمومی ها رابط بین مسوولان و مردم هستند و هر قدر این ارتباط تنگاتنگ باشد بطور قطع روابط‌عمومی نقش خود را بخوبی ایفا کرده است.
 
 وی ادامه داد: روابط‌عمومی چشمان بینا و گوش شنوایی دستگاه های اجرایی است و انعکاس دهنده دستاوردها و برنامه دولت در سطح محلی، منطقه ای و ملی است.
 
 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام بیان داشت: باید صادقانه تلاش کنیم که دستاوردهای دولت و نظام را بدون کم و کاست به مردم انتقال دهیم اگر این مهم بخوبی انجام شود مردم بهترین قضاوت را درباره عملکرد دولت و نظام خواهند داشت.
 
 وی با بیان اینکه واحد روابط‌عمومی علاوه بر انعکاس خدمات دولت باید خواسته ها مطالبات مردم را نیز انعکاس دهد، افزود: روابط‌عمومی استانداری نقش سخنگوی دولت در استان را به عهده دارد و باید دیدگاه های مردم را انتقال دهد.
 
 صحرایی اضافه کرد : در مدیریت جدید این واحد تمامی انتقادات و پیشنهادات مردم خدمت استاندار محترم که نماینده عالی دولت در استان است انتقال می دهیم و دستوراتی را در این خصوص ارائه می دهند که مشکلات و مسائل مردم حل شود و این اقدامات را نیز به مردم انعکاس خواهیم داد.
 
 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام روابط‌عمومی را وکیل مدافع سازمان و مدعی العموم در درون سازمان دانست و گفت: دولت آیت الله رئیسی با شعار کار و کرامت آمده است و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.