شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || گزارش ردیاب اعتماد جهانی PRCA برای سهماهه دوم سال ۲۰۲۵ نشان میدهد که اعتماد به نفس آژانسهای روابطعمومی به نصف کاهش یافته و تنها ۱۱٪ از آنها احساس «اعتماد به نفس بالا» دارند. این افت، در بحبوحهی نوسانات بازار و شرایط اقتصادی متغیر رخ داده است.
با این حال، یافتههای گزارش تصویری از صنعتی انعطافپذیر و مقاوم ارائه میدهد: آژانسها در حال تنوعبخشی به خدمات، تقویت ارتباط با مشتریان و تمرکز بر ثبات داخلی هستند تا بتوانند در برابر چالشهای پیشرو دوام بیاورند.
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
نظر بدهید