نظرسنجی انتخاب «کلمه سال روابط عمومی ۱۴۰۳» آغاز شد
کلمه سال روابط عمومی ۱۴۰۳

هدف از این نظرسنجی، جمع‌آوری نظرات متخصصان و فعالان حوزه روابط عمومی است و نتایج آن به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌ عمومی‌ ایران (شارا) || موسسه کارگزار روابط عمومی با هدف بررسی تحولات و روندهای مهم در عرصه روابط عمومی در سال ۱۴۰۳، اقدام به برگزاری نظرسنجی برای انتخاب «کلمه سال روابط عمومی» نموده است.

این نظرسنجی فرصتی است برای مدیران، کارشناسان و اساتید محترم روابط عمومی تا با مشارکت خود، در تعیین مهم‌ترین واژه‌ای که بازتاب‌دهنده چالش‌ها، فرصت‌ها و تغییرات این حوزه در سال جاری بوده، سهیم باشند.

انتخاب «کلمه سال» به ما کمک می‌کند تا درک بهتری از مسائل کلیدی و دغدغه‌های فعالان این عرصه پیدا کنیم و بتوانیم برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر اساس این شناخت، تنظیم نماییم.

از شما دعوت می‌کنیم با شرکت در این نظرسنجی و پاسخ به سوالات زیر، ما را در این مسیر یاری فرمایید:

https://survey.porsline.ir/s/DYIP6Ktm


نکات تکمیلی:
هدف از این نظرسنجی، جمع‌آوری نظرات متخصصان و فعالان حوزه روابط عمومی است و نتایج آن به صورت عمومی منتشر خواهد شد.
پیشنهادهای شما در انتخاب نهایی کلمه سال بسیار ارزشمند خواهد بود.

با تشکر از همکاری شما
موسسه کارگزار روابط عمومی