اطلاعیه مهم انجمن روابط‌عمومی ایران در مورد سوءاستفاده از برند این انجمن

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن روابط‌عمومی ایران در خصوص سوء‌استفاده از عنوان و برند این انجمن اطلاعیه مهمی صادر کرد که به این شرح است:

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) انجمن روابط‌عمومی ایران در خصوص سوء‌استفاده از عنوان و برند این انجمن اطلاعیه مهمی صادر کرد که به این شرح است:

مدیران محترم روابط‌عمومی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی
اخیراً مشاهده شده است گروه‌هایی با استفاده از نام، لوگو یا برند انجمن روابط‌عمومی ایران یا اظهار وابستگی خود به این انجمن در صدد جلب اعتماد و مشارکت نهادها در برپایی نمایشگاه‌ها و نشست‌های مختلف هستند.

انجمن روابط‌عمومی ایران اظهار می‌دارد هر گونه مشارکت و حمایت این انجمن از برنامه‌های تخصصی حوزه روابط‌عمومی پیش از اجرایی شدن در وب‌سایت رسمی انجمن به نشانیwww.prsir.org درج خواهد شد و هرگونه نمایندگی افراد یا اشخاص برای برگزاری برنامه‌های مختلف با نام یا حمایت انجمن روابط‌عمومی ایران، صرفاً با امضای ریاست محترم انجمن معتبر است.

انجمن روابط‌عمومی ایران مسؤولیت‌های ناشی از عدم توجه به این موارد را از خود سلب کرده و از دستگاه‌های دولتی، نهادهای خصوصی و به‌ویژه بانک‌ها و بیمه‌ها درخواست می‌کند این موارد را مدنظر داشته باشند.

هیأت مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران- 19 شهریور 94