شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– هفته گذشته، نقطه عطفی مهم در میدان نبرد بین رسانه های اجتماعی اتفاق افتاد. خبر این بود که شبکه تازه کار اسنپچت، در حال حاضر ” مهم ترین شبکه اجتماعی در میان نوجوانان ما می باشد”، و با فاصله بسیار کمی از اینستاگرام پیشی گرفته است.
به گزارش گروه ترجمه شارا، در واقع فاصله بین Snapchat و Instagram بسیار اندک بود، به این معنی که 28 درصد از نوجوانانی که از آن ها نظرسنجی به عمل آمد به اسنپچت رأی دادند، در حالی که 27 درصد اینستاگرام را ترجیح دادند. اما مقام اول در حال حاضر به اسنپچت رسیده است و قوس منحنی نشان می دهد که این مسئله در ماه ها و سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت. بر اساس گزارش Business Insider ، “محبوبیت این برنامه در میان نوجوانان از پاییز 2015 تا بهار 2016، 9 درصد افزایش داشته، که این میزان بیشترین افزایش در بین تمام پلتفرم های رسانه ای اجتماعی در این نظرسنجی می باشد”.
و به ازای هر برنده ای، باید یک بازنده وجود داشته باشد. جای تعجب نیست، در جنگ های اجتماعی، بازنده در این زمان به نظر می رسد توییتر باشد. در حالی که در رده بندی کلی هنوز رتبه سوم را به لحاظ محبوبیت دارد، اما میزان محبوبیت آن نسبت به سال گذشته شش درصد کاهش داشته، و این مسئله توییتر را به بزرگ ترین بازنده و منبع احتمالی افزایش محبوبیت اسنپ چت، تبدیل می کند. در این نظرسنجی به نظر می رسد محبوبیت فیس بوک در میان نوجوانان دوباره تا حدودی بجای اول برگشته باشد، یعنی از 14 درصد به 17 درصد …
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید