استاندار کرمانشاه: روابط عمومی های باید از طریق اقناع به فکر مدیریت افکار عمومی باشند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیریت افکار عمومی با کنترل افکار عمومی تفاوت دارد، گفت: روابط عمومیها باید از طریق تبیین و تنویر و اقناع به فکر مدیریت افکار عمومی باشند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیریت افکار عمومی با کنترل افکار عمومی تفاوت دارد، گفت: روابط عمومیها باید از طریق تبیین و تنویر و اقناع به فکر مدیریت افکار عمومی باشند.

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز دوشنبه در نشست با اعضای دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: انتخابات پیش رو بار دیگر به مردم دنیا ثابت خواهد کرد که ملت آزاده ایران چقدر به کشور و نظام خود عشق می‌ورزند. سیاستگزاری روابط عمومی‌ها در حفظ این سرمایه اجتماعی بسیار موثر است.


وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر به استان، از کرمانشاه به عنوان چهره‌ی زیبا و سینه‌ی ستبر ایران اسلامی تعبیر نمودند. توقع داریم روابط عمومی ها در مسیر معرفی این چهره‌ی زیبا به کشور حرکت کنند.


استاندار کرمانشاه گفت: از جمله آسیب‌های فرهنگی استان، عدم نگرش میانگیر و نگاه اعتدالی به قضایاست. طوری که در برداشتها و قضاوتها عمدتا نگاه سیاه و سفید حاکم است.


بازوند تاکید کرد: روابط عمومی ها افکار عمومی را مدیریت و موانع سرمایه گذاری در استان کرمانشاه را برطرف کنند.