شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– ارتباطات شرکتی تنها شامل ارتباطات داخلی و خارجی نمی شود بلکه در اداره شرکت و مسئولیت اجتماعی شرکت نیز نقش مهمی ایفا می کند. از طریق این دو مسئولیت دوگانه، یک شرکت با مردم و افراد ذینفع ارتباط برقرار می کند.
در حالی که اداره شرکت به مسائل شفافیت و اخلاق مربوط می شود، یک ارتباطگر شرکتی نقش مهمی در اجرای این ویژگی ها ایفا می کند.
هنگامی که این ویژگی ها غایب باشند، ارتباطگر باید باورهای خود را حفظ کند و بگوید نه! اطلاعاتی که در زمینه مسائل مالی، فلسفه کار یا عملکرد است و در اختیار اداره شرکت قرار می گیرد، باید دقیق باشد.
هر شرکت در مقابل جامعه خود دارای مسئولیت هایی است، باید از محیطی که در آن کار می کند محافظت کند، و مسئولیت های اجتماعی آن باید به گونه ای درست توسط ارتباطگر انجام شود. بدون شک وظیفه ای است سخت و سنگین.
نوع عملکرد تا حد زیادی به فلسفه و فرهنگ کاری شرکت بستگی دارد.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید