شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– از آنجایی که اخبار به سرعت و به صورت آنلاین مخابره میشوند، پوشش خبری مستقیم امروزه به امری رایج تبدیل شده است. زمانی که فیسبوک خبری را درباره طراحی نو اعلام میکند، تنها پس از چند لحظه همان خبر را در چندین سایت دیگر مشاهده میکنید.
بسیاری از نشریات، از جمله خبرنگاران، در تلاش هستند تا پوشش خبری خود را به گونهای متفاوت انجام دهند.
همچنین به ارزش بیشتری که برای اخبار انحصاری داده میشود توجه داشته باشید. این روشی است تا خبرنگاران خبری متفاوت و منحصربهفرد تولید کنند. با افزایش تقاضا برای اخبار انحصاری، خبرنگاران خواهند توانست زمان بیشتری را برای جستجوی عمیق و تهیه خبر نمایند و احتمال دارد که در آینده شاهد گزارشهای بلندتر و هشیارانهتر باشیم.
|
نظر بدهید