آینده هوش مصنوعی در تبلیغات: آینده تبلیغات ویدیویی

گروه تحقیقات بازار گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی تجزیه وتحلیل ویدیویی تا سال 2030 به ارزش 35.88 میلیارد با نرخ رشد 21.5 درصد برسد.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || گروه تحقیقات بازار گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی تجزیه وتحلیل ویدیویی تا سال 2030 به ارزش 35.88 میلیارد با نرخ رشد 21.5 درصد برسد. 
 
 یک شبکه کامل از محتوای ویدیویی وجود دارد که بسته به نحوه تجزیه وتحلیل آن، می‌توان به روش‌های  بی‌نهایت استفاده کرد.
 
 انتظار می‌رود اندازه بازار جهانی پخش ویدیو تا سال 2030 به 416.84 میلیارد دلار برسد. / شارا