آمازون یک ایمیل برای مشتریان ارسال کرد و همه را دیوانه کرد

آمازون در 26 دسامبر 2023، یک روز پس از کریسمس، ایمیلی به مشتریان خود ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که از 29 ژانویه، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی Prime Video شامل تبلیغات محدودی خواهند بود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || آمازون در 26 دسامبر 2023، یک روز پس از کریسمس، ایمیلی به مشتریان خود ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که از 29 ژانویه، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی Prime Video شامل تبلیغات محدودی خواهند بود.

به گزارش شارا به نقل از inc، این تصمیم با واکنش منفی شدید مشتریان مواجه شد، زیرا بسیاری از آنها احساس کردند که این تغییر تجربه آنها را بدتر می‌کند.

نویسنده مقاله استدلال می‌کند که آمازون با این کار به مشتریان خود خیانت کرده است. او می‌نویسد که اگر یک شرکت قرار است حریص باشد، حداقل باید با مشتریان خود صادق باشد.

در این مورد، آمازون به مشتریان خود قول داده بود که به آنها یک سرویس پخش بدون تبلیغات ارائه دهد. با افزودن تبلیغات، آمازون در واقع تجربه برای مشتریان خود بدتر کرده است.

نویسنده همچنین استدلال می‌کند که این تغییر به دلیل نیاز آمازون به کسب درآمد بیشتر از سرویس Prime Video است. ساخت محتوای با کیفیت بالا هزینه زیادی دارد و آمازون باید راهی برای جبران این هزینه‌ها پیدا کند.

در نهایت، نویسنده نتیجه می‌گیرد که شرکت‌ها هرگز نباید به مشتریان خود این احساس را بدهند که چیزی که به آنها ارائه می‌دهند ارزش کمتری دارد. این دقیقاً همان چیزی است که وقتی یک شرکت چنین تغییری ایجاد می‌کند، انجام می‌دهد.

 

انتهای پیام/