شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || این یافتهها نشان میدهد که برندها باید در مورد استفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند. مصرفکنندگان نگران تأثیر فناوری بر مشاغل و زندگی خود هستند و میخواهند بدانند که برندها چگونه از دادههای آنها استفاده میکنند.
همچنین این یافتهها نشان میدهد که شفافیت کلید جلباعتماد مصرفکنندگان است. مصرفکنندگان میخواهند بدانند که برندها چه کاری انجام میدهند و چرا.
برخی یافتههای پژوهش
– مصرفکنندگان از برندها میخواهند که در مورد چگونگی رسیدگی به هزینههای زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
– روابط قوی کارفرما و کارمند برای شهرت شرکت ضروری است.
– استفاده مسئولانه از فناوری، مانند هوش مصنوعی یا دادههای مشتری، در حال تبدیلشدن به یک عامل مهمتر در شهرت شرکت است.
– شفافیت، کلید جلباعتماد مصرفکنندگان است.
اقدامات بعدی برای برندها
بر اساس یافتههای این گزارش، برندها باید اقدامات زیر را انجام دهند تا شهرت خود را در سال ۲۰۲۳ و فراتر از آن تقویت کنند:
– در مورد مسائل اجتماعی موضع بگیرند و به تعهدات خود عمل کنند.
– در مورد چگونگی رسیدگی به هزینههای زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
– برای ایجاد روابط قوی با کارمندان خود تلاش کنند.
– در مورداستفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند.
– به طور مداوم و صادقانه با مصرفکنندگان خود ارتباط برقرار کنند.
آمارها
– ۶۰ درصد از پاسخدهندگان گفتند که برندها باید بیشتر در مورد چگونگی رسیدگی به هزینههای زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
– ۹۲ درصد از پاسخدهندگان گفتند که روابط قوی کارفرما و کارمند کلیدی برای شهرت بزرگ شرکت است.
– ۶۴ درصد از پاسخدهندگان گفتند که استفاده مسئولانه از فناوری، مانند هوش مصنوعی یا دادههای مشتری، در حال تبدیلشدن به یک عامل بزرگتر در شهرت شرکت است.
– ۷۶ درصد از پاسخدهندگان گفتند که معتبرترین راه برای شرکتها برای نشاندادن اهمیت آنها این است که با دادهها شفاف باشند و به دنبال آن شفافبودن با اظهارات یا نظرات مشتریان (۶۱٪) و محتوایی که توضیح میدهد شرکت چه کاری انجام میدهد و چرا (۵۳ درصد.
این آمارها نشان میدهد که مصرفکنندگان انتظار دارند که برندها در زمینههای مختلفی مانند مسائل اجتماعی، هزینههای زندگی، روابط با کارمندان و استفاده از فناوری مسئولیتپذیر باشند. برندهایی که به این انتظارات پاسخ دهند، شانس بیشتری برای تقویت شهرت خود و جذب و حفظ مشتریان خواهند داشت.
نویسنده: WE Communications
منبع: instituteforpr
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
|
نظر بدهید