درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 13:58   

برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی

  برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»  ادامه دارد

  ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد

  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

  فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند
  جزییات نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» اعلام شد
  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی
  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )
  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند
  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی
  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم
  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند
  پیام تبریک معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی بر محور مشارکت مداری و اطلاع مداری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9982صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 فروردین 1393 - 18:52
نقش مهم روابط عمومی ها و رسانه ها در اقتصاد مقاومتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی ها و رسانه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی ترویج مصرف بهینه و کمک به شکوفایی اقتصادی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی ها و رسانه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی ترویج مصرف بهینه و کمک به شکوفایی اقتصادی است.

 

 ˈایرج کارخاییˈ روز شنبه با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نقش روابط عمومی ها، مطبوعات و رسانه ها را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی مهم خواند.

وی افزود: فلسفه وجودی روابط عمومی ها تعامل با جامعه و تنویر افکار عمومی و جلب مشارکتهای مردمی با کمک رسانه ها و مطبوعات است و می توانند با فرهنگ سازی و گفتمان سازی و تبدیل کردن اقتصاد مقاومتی به یک فرهنگ و گفتمان فراگیر و عمومی در جامعه مثمر ثمر باشند.

وی گفت: برای فرهنگ و گفتمان سازی این امر مهم باید از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی، تبلیغاتی ، پژوهشی و علمی به خصوص عرصه فناوری و رویکرد نوین بهره گرفت.

مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان گفت: روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و مطبوعات با هدف گذاری صحیح و مشخص کردن راهبردها و سیاست گذاری و نیز انعکاس مطلوب نظرات، فعالیتها و اقدامات دستگاه ها و سازمان ها در عرصه اقتصاد مقاومتی می توانند ضمن ترویج آن در جامعه به شور ،نشاط و امید بیشتر مردم کمک کنند.

وی آگاهی بخشی مناسب برای سرمایه گذاری، رشد و توسعه فعالیت های تولیدی و اقتصادی، توجه و ایجاد مشارکت های عمومی برای کمک در رفع آسیب ها و چالش های مهم، معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها مهم در بخشهای مختلف استان سمنان، گسترش و تعمیق فرهنگ کار و تبیین نقش آثار آن به شکوفایی اقتصادی را از دیگر وظایف روابط عمومی های استان برشمرد.

کارخائی ترویج اخلاق ، فرهنگ و مبانی ارزشهای اسلامی و انقلابی به عنوان یک اصل و الگو برای رشد و ارتقاء جایگاه فرهنگ در جامعه اسلامی را ضروری دانست و گفت: روابط عمومی ها باید در این عرصه گام های اساسی بردارند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان با اشاره به اینکه مصرف بهینه و درست مصرف کردن بعنوان یک اصل در جامعه مطرح است، افزود: آموزش درست و بهینه مصرف کردن برای جلوگیری از مصرف بی رویه آب، برق و دیگر حامل های انرژی توسط روابط عمومی ها و رسانه ها با ابزارهای در دست تبلیغاتی و اطلاع رسانی کمک واقعی به این حرکت انقلابی می کند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد


  نقش فعالان روابط عمومی در تحقق اقتصاد دانش بنیان


  نخستین «جشن ملی روابط عمومی» برگزار می‌شود


  روابط‌عمومی‌ راهی به سمت ارتباطات موثر


  انتصاب رئیس اداره روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین


  استقلال؛ اصلی مهم در روابط‌ عمومی سازمان‌ها


  انتصاب مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو


  روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند


  انتصاب سرپرست جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت


  انتصاب معاون و مدیران حوزه بازاریابی بیمه کوثر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»