درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9927صفحه نخست » یکشنبه، 20 فروردین 1402 - 15:02
تقویم روز ارتباطات/ مجله لایف «آنلاین» شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نخستین هفته اپریل 2007 کمپانی ناشر مجله پُرعکس و معروف «لایف» اعلام کرد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نخستین هفته اپریل 2007 کمپانی ناشر مجله پُرعکس و معروف «لایف» اعلام کرد که به علت بالارفتن هزینه چاپ، این مجله را تا مدتی منحصرا به صورت آنلاین (اینترنتی) منتشر خواهد کرد. این مجله در 1936 با هدف پرداختن به امور روزمره و انعکاس چنین رویدادهایی مثلا کمبود پرستار در بیمارستانها و ... منتشر شد، آنگاه که جهان سیاسی تر و برای جنگ جهانی دوم آماده می شد، به صورت کاملا سیاسی درآمد و پس از جنگ که مردم علاقه مند به عکس های زیبا، سینما و ... شدند باز رنگ عوض کرد، و هربار دسته ای از مخاطبان را از دست داد و دسته ای دیگر مخاطب آن شدند.

 

این تغییرات اساسی از پشت جلدهای آن استنباط می شود. با کاهش آگهی ها (به دلیل توجه مخاطبان به تلویزیون ها و گسترش تلویزیون رنگی) مدتی هم به صورت ماهانه انتشار می یافت. در دو دهه اخیر که مخاطبان خواهان تحلیل و تفسیر و فیچر شده اند، ناچار بود که به این صورت درآید، ولی انتشار به این شکل، آن را شبیه به «تایم» می کرد که توسط همان کمپانی منتشر می شود و این کمپانی تصمیم گرفت که لایف را به صورت آنلاین که هزینه کمتر دارد درآورد تا دست کم فراموش نشود.


    عکسهای جالب مجله لایف که اوج هنر فتوژورنالیسم خوانده شده اند و برخی از آنها اختصاصی و منحصر به فرد هستند و یا اینکه تمدن بشری را منعکس می کنند هرچند وقت یک بار به صورت کتاب انتشار یافته اند و این کتابهای عکس عمدتا مورد استفاده رسانه ها و مولفان کتاب قرار می گیرند. عکس مقابل(بالا)، نمونه پشت جلدهای لایف را در سه مرحله ای که ذکر شد نشان می دهد.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد